וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה אובמה תוקף: "ג'ון מקיין פתטי"

יומיים לפני הבחירות, הגיב אובמה על דברים שאמר מקיין נגדו: "זה מה שניתן לצפות מהקמפיין הנואש שלו". אובמה ממשיך להוביל בסקרים

מטה הבחירות של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב כינה הלילה (ראשון) את התקפתו של המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין על אובמה "פתטית": "זה פתטי שג'ון מקיין לוקח הצהרה של אובמה לגבי האמון שלו באמריקה שהוא חוזר עליה מזה שנה, ומעוות אותה לכדי מתקפה נגד הפטריוטיות שלו. למרבה הצער, זה מה שניתן לצפות מהקמפיין הנואש והלא מכובד שיאמר כל דבר מתוך ניסיון כושל לנצח בבחירות", מסר הדובר של אובמה ביל ברטון.

הדובר הגיב לנאום שנשא מקיין בספרינגפילד שבווריג'יניה, בו לעג על שורה מסוימת בנאום שנשא אובמה, לפיה ניצחונו בבחירות המקדימות במפלגה הצדיקו את האמון שהוא נותן בעם האמריקאי. "המדינה שלי מעולם לא היתה צריכה להוכיח לי שום דבר, חברים. תמיד היה לי אמון באמריקה", אמר מקיין.

בסוף השבוע האחרון ניסו אובמה ומקיין לגייס את הבוחרים לקראת סיום המירוץ הארוך לנשיאות ארה"ב בעוד יומיים. מקיין בילה את השבת בווירג'יניה ופנסילבניה. נראה שווירג'ניה, הבוחרת בדרך כלל במועמד הרפובליקני, מצדדת עתה דווקא באובמה, כשמקיין מנסה לגנוב מאובמה את פנסילבניה, הדמוקרטית לרוב.

אובמה נהנה מיתרון גדול בסקרים שונים הנערכים בימים האחרונים. לפי סקר משותף לסוכנות הידיעות רויטרס ומכון הסקרים זוגבי שפורסם היום, אובמה מוביל על מקיין בשישה אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully