וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן כהן הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים

לאחר פרישתו של ביילין, החליט כהן שלא להתמודד בבחירות הבאות. "עכשיו צריך שאנשים חדשים וצעירים יתפסו את המקום"

ח"כ רן כהן (מרצ) הודיע הערב (שבת) על פרישתו מהחיים הפוליטיים. כך דווח בקול ישראל. לדבריו, הוא מתכוון לעסוק בכתיבה, הרצאות וסיוע בפעילות חברתית וציבורית. כהן התמודד בעבר פעמיים על ראשות מרצ, אך הפסיד. כזכור, יו"ר המפלגה לשעבר, ח"כ יוסי ביילין, הודיע השבוע גם הוא על פרישה מהחיים הפוליטיים.

"אני לא רוצה לעזוב כשאני עייף, אלא כשאני במלוא כוחי", אמר כהן בראיון לקול ישראל. "לכל דבר יש גבול שמגיעים אליו, צריך שאדם יידע שהוא עשה עשייה מספיק מכובדת כדי שיוכל להגיד 'עד כאן'. עכשיו צריך שאנשים חדשים וצעירים יתפסו את המקום", אמר כהן.

יו"ר מרצ ח"כ חיים אורון הגיב הערב להודעה. "רן כהן הוא סמל למחוייבות של השמאל הישראלי לצדק חברתי, לצד קידום השלום. אני מקווה ומאמין שימשיך לתרום בתחומים אלה גם במערכת הבחירות הקרובה", אמר אורון.

כהן, אלוף משנה במילואים, כיהן בממשלתו השנייה של יצחק רבין כסגן שר הבינוי והשיכון, ובממשלתו של אהוד ברק כשר התעשייה והמסחר. בכנסת הוא כיהן כיו"ר סיעת מרצ, יו"ר הועדה לביקורת המדינה, חבר ועדת החוץ והביטחון, יו"ר ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא הפערים החברתיים בישראל, יו"ר הוועדה לזכויות הילד ויו"ר ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רן כהן
  • מרצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully