וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: שמנות עושות את זה יותר

נשים שסובלות מעודף משקל דווקא נהנות מיחסי מין - אולי אפילו יותר מנשים רזות. "התנהגותן המינית אינה שונה באופן משמעותי"

על פי מחקר חדש, נשים הסובלות מעודף משקל נהנות מקיום יחסי מין באופן תכוף יותר מאשר נשים רזות. המחקר מתבסס על מידע שנגבה מ-7,000 נשים, ובחן את הקשר בין מדד מסת הגוף לאוריינטציה מינית, גיל תחילת קיום יחסי מין, מספר השותפים ותכיפות קיום היחסים. המחקר, שפורסם בין היתר באתר "לייבסיינס", מפריך את הסטריאוטיפ לפיו נשים שמנות לא מקיימות יחסי מין לעיתים קרובות.

"הניתוח שלנו מראה שהתנהגותן המינית של נשים שסובלות מעודף משקל אינה שונות באופן משמעותי מזו של נשים בעלות משקל נורמלי", אמר בליס קנשירו מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הוואי. החוקרים חשדו כי נשים שמנות רבות אינן זוכות לתשומת לב רפואית הולמת בכל הקשור למין, מכיוון שרופאיהם מניחים שאינן מקיימות יחסי מין. "המחקר מראה שכל הנשים זכאיות לייעוץ חרוץ בנוגע להריון בלתי רצוי ומחלות מין, ללא קשר למסת הגוף שלהן".

92% מהנשים בעלות עודף המשקל דיווחו על קיום יחסי מין עם גבר, לעומת 87% מהנשים הרזות. המחקר הסתמך על דו"חות שמילאו הנשים עצמן. מחקרים קודמים הראו שאנשים נוטים לשקר בסקרים הנוגעים להרגליהם המיניים. מחקר אחר, שנערך ב-2006, הסיק כי משקל עודף, כמו גם עישון, פוגעים ביחסי המין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully