וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבריטי המת הרווחי ביותר – אלביס פרסלי

המשבר הכלכלי לא פגע ברווחי מלך הרוק אנד רול. למרות שכבר עשרות שנים הוא מתחת לאדמה, הכנסותיו לשנה הסתכמו ב-52 מיליון דולר

מלך הרוק אנד רול אלביס פרסלי אולי "עזב את הבניין" לפני מספר עשורים אבל בכל הקשור לעשיית מזומנים כוחו עדיין במותניו. לפי רשימת הסלבריטאים המתים הרווחיים ביותר שפורסם באתר פורבס עולה כי פרסלי הוא המת הרווחי ביותר זו השנה השנייה.

בשנה האחרונה הרוויח אלביס 52 מיליון דולר, חלק ניכר מהסכום נובע מהמבקרים הרבים שהגיעו לאחוזתו בגרייסלנד לציון 30 שנה למותו. "בעוד שענייני הכלכלה מעל לאדמה לא בשמים, נראה שמי שכבר נמצא בשמים לא נפגע מהמשבר הכלכלי וההכנסות ממשיכות לזרום" נכתב באתר פורבס.

בשנה האחרונה המנוח אלביס פרסלי הרוויח יותר מכמה מענקי המוזיקה החיים כיום ועבר אפילו את מדונה שהרוויחה 40 מיליון דולר בלבד, ואת ג'סטין טימברלייק שהרוויח בשנה האחרונה 44 מיליון דולר. במקום השני ברשימת הסלבריטאים המנוחים הרווחים ביותר הגיע הקריקטוריסט צ'ארלס שולץ, שמת בשנת 2000, שולץ מוכר בעיקר בזכות סדרת הקומיקס שלו "פינאטס", שבה כיכב הכלב סנופי.

במקום השלישי והמכובד נמצא מנוח טרי יחסית, הג'וקר – הית לדג'ר שמת בגיל 28 ממנת יתר של תרופה. עם הכנסות מהסרט החדש בסדרת באטמן – האביר השחור שמגיעות ל991 מיליון דולר, לדג'ר היה אמור לקבל סכום של 20 מיליון דולר.

אלברט איינשטיין הצליח אף הוא להתברג לחמישייה הראשונה והוא נמצא במקום הרביעי עם הכנסות של 18 מיליון דולרים, עיקר ההכנסות של הפיסיקאי זוכה פרס הנובל ומגלה תיאוריית היחסות נובע מסדרת הקלטות בייבי איינשטיין שמוכרת חברת דיסני. את החמישייה הפותחת סוגר מפיק העל האמריקאי אהרון ספלינג שהפיק את בברלי הילס 90210 וכן את המלאכיות של צ'רלי והכנסותיו, לו אכן היה בחיים כדי לקבל אותן, הגיעו ל-15 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully