וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי מופז: "ניצור רשימות חיסול לח"כים בקדימה"

בעקבות הודעת היועמ"ש של קדימה כי לא ניתן לבצע שיריונים במפלגה, מאיימים תומכי מופז כי יפגעו במעמדם של תומכי לבני. המפלגה תדון היום באפשרות לשיריון מקומות

"פעילים בקדימה שתומכים בשאול מופז מעוניינים להשפיע על הרשימה של המפלגה לכנסת הבאה, ולפגוע במיקומם של חברי כנסת ושרים שתמכו בלבני", כך אומרים הבוקר (רביעי) פעילים בקדימה, תומכיו של שר התחבורה שאול מופז. לדבריהם, אם מופז ייאלץ להתמודד בפריימריז, "הפעילים ייצרו רשימות חיסול כדי לוודא שחברי כנסת שיכללו בה יזכו לתמיכה נמוכה במפלגה".

הדברים נאמרו לאחר שאתמול פורסם, כי פעילי שטח של מופז מפעילים בימים האחרונים לחץ כדי לשריין לו את המקום השני ברשימת קדימה. היועץ המשפטי של קדימה, עו"ד איתן הברמן, קבע אתמול כי לא ניתן לבצע שיריונים ברשימת קדימה לכנסת בבחירות הכלליות, ובתוכן גם שריון למופז. "הדבר עומד בסתירה לשיטה העקרונית של תקנון קדימה. כל שינוי בתפיסת העולם הזו מחייב משאל בין כל מתפקדי קדימה ורק אם יהיה לכך רוב ניתן יהיה לבצע את השינויים", אמר. הברמן הגיש את חוות דעתו לאחר פניית יו"ר קדימה השרה ציפי לבני במסגרת בחינתה את כל נושאי השיריונים.

בגלי צה"ל דווח כי היום תתכנס הוועדה לענייני מפלגה של קדימה, בראשות ח"כ צחי הנגבי, לשם קביעת נהלי הפריימריס בתנועה. בין השאר, ידונו בה בדרישה לאפשר לשריין מקומות לנציגי עולים, מיעוטים ונשים או על פי מיקום גיאוגרפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully