וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2009: האם יש בכלל בעד מי להצביע?

שנתיים וחצי אחרי שנבחרה הכנסת ה-17, ישראל נכנסת לעוד מערכת בחירות. האם גם הפעם יירדו אחוזי ההצבעה? טקבקו, גם בווידאו

שנתיים וחצי אחרי שנבחרה הכנסת ה-17, ישראל שוב הולכת לבחירות. מאז הבחירות הקודמות התחלפו אמנם יושבי הראש של קדימה ומפלגת העבודה - שתיים משלוש המפלגות המובילות, אבל ספק אם המנהיגים החדשים שעומדים בראשן הם התקווה הגדולה שהציבור הישראלי מייחל לה.

בראשות מפלגת קדימה עומדת שרת החוץ ציפי לבני, שקשה להיזכר בהישגים בולטים שלה במהלך שמונה שנות כהונתה כשרה בממשלות ישראל. את יו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמיר פרץ החליף אהוד ברק, שאמנם מילא תפקיד מכריע בשיקום הצבא אחרי כישלון מלחמת לבנון השנייה, אך נכשל כראש ממשלה בין 1999 ל-2001.

יו"ר הליכוד נשאר בנימין נתניהו, שיש אומרים כי הציל את המשק הישראלי מקריסה בעת כהונתו כשר האוצר, אך לחלק גדול מהציבור עוד יש זכרונות מרים מהשנים בהן כיהן כראש ממשלה. גם המפלגות האחרות אינן מציעות בינתיים שום בשורה חדשה.

בבחירות הקודמות מימשו רק 63.2% מאזרחי ישראל את זכות ההצבעה שלהם, שיא שלילי חדש, לאור העובדה שאחוזי ההצבעה הולכים ויורדים לאורך השנים נוכח תחושת המיאוס מהמערכת הפוליטית, קיים חשש שאחוזי ההצבעה הפעם יהיו נמוכים עוד יותר. האם אתם מתכננים להישאר בבית? יש לדעתכם בעד מי להצביע בבחירות הקרובות? טקבקו, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully