וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי מקיין לא מרוצים מבגדי הפיילין החדשים

פיילין כינתה את הביקורת על הבגדים החדשים שרכשה כמגוחכת. במטה הבחירות של מקיין היו מעדיפים שלא תתייחס לנושא

יועצים במסע הבחירות של המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין אינם שמחים מהתבטאויותיה של הסגנית המיועדת שרה פיילין בכל הקשור לסוגיות הבגדים וההוצאות שנאלצה המפלגה לשאת כדי לחדש לה את המלתחה.

פיילין שחרגה אתמול מנאומה הכתוב כדי להבהיר את עמדתה בסוגיה כינתה את הביקורת על בזבוז כספי המפלגה כמגוחכת. פיילין הכריזה בעצרת בפלורידה כי "הבגדים שנקנו אינם רכושי הפרטי, בדיוק כמו התאורה והבמה וכל שאר הדברים שהמפלגה שילמה עבורם, אין בכוונתי לקחת את הבגדים הללו".

יועץ בכיר במסע הבחירות של מקיין אמר לרשת CNN כי "הערות הללו לא היו במקור בטקסט שנשלח לה למטוס". נראה שהביקורת במטה הבחירות של מקיין הגיעה גם אל הסגנית המיועדת שלא העלתה את הנושא פעם נוספת בעצרת שקיימה מאוחר יותר באותו היום. במהלך השבוע האחרון התגבר המתח ששורר בין יועציו של מקיין לבין שרה פיילין.

יועץ נוסף של מקיין אמר כי נראה שפיילין דואגת לעצמה יותר מאשר לקמפיין של מקיין, "היא פשוט דיוה, היא לא מעוניינת לקבל עצות מאף אחד, ואין לה יחסי אמון עם איש מאיתנו. נראה שהיא מנסה לבנות את העתיד שלה במפלגה, היא רואה את עצמה כמנהיגה הבאה של המפלגה הרפובליקנית".
מנגד אמר עוזרה של פיילין כי מושלת אלסקה הרגישה צורך להגן על עצמה מפני ההתקפות בתקשורת על סגנון הלבוש החדש והבזבזני מכיוון "שהיא באמת לא מתלבשת ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully