וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו העיתון של אלסקה תוקף את פיילין

אחרי ה"ניו יורק טיימס", גם העיתון הנפוץ ביותר במדינה של המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגן הנשיא הודיע על תמיכתו באובמה

140 עיתונים ברחבי ארה"ב כבר הביעו באופן רשמי את תמיכתם במועמדותו של הסנאטור הדמוקרטי ברק אובמה לנשיאות. אמש (ראשון) הצטרף אליהם עיתון נוסף: "האנקוראג' דיילי ניוז" - העיתון הנפוץ ביותר במדינת אלסקה. תמיכת העיתון באובמה מהווה מהלומה למושלת הפופולרית של המדינה, שרה פיילין, מועמדת המפלגה הרפובליקנית לתפקיד סגן הנשיא.

במאמר מערכת של העיתון נאמר, כי בדומה לבחירה בסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין לתפקיד נשיא ארה"ב, "הצבת פיילין במרחק פעימת לב אחת ממנהיגות העולם החופשי מסוכנת מדי בעת הזו". עם זאת, העיתון גם הקפיד לציין, כי "רבים באלסקה גאים לראות את המושלת שלהם ואת המדינה שלהם בצורה כל כך בולטת על הבמה הלאומית".

לטענת העיתון, הסנאטור הדמוקרטי ברק אובמה מביא איתו לבית הלבן הבטחה גדולה יותר מהסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין. "בעת משבר כלכלי", נכתב במאמר המערכת, "הוא מפגין ניתוח מלא מחשבה, מגייס ייעוץ נבון ומתפקד בקור רוח וביד יציבה. אי אפשר לומר אותו הדבר על הסנאטור מקיין".

בתוך כך, בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" ברשת NBC, ביטל מקיין גם את תוצאות הסקרים האחרונים המצביעים על פער גדול לטובת אובמה ואמר כי המירוץ הולך והופך לצמוד יותר ויותר ככל שמתקרב יום הבחירות. "סקרים אלה מראים שוב ושוב כי הפער ביני לבין אובמה גדול יותר מאשר במציאות, אמר מקיין. "הכל בסדר גמור, ואנחנו מסתדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully