וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יתכן ואחמדינג'ד לא ירוץ לנשיאות"

אתר חדשות אירני מדווח כי נשיא אירן סובל מבריאות רופפת עקב לחץ בעבודה וביטל לאחרונה במפתיע מספר הופעות פומביות

האם לחץ העבודה הכריע את נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד? אתר חדשות אירני מדווח כי ייתכן שאחמדינג'ד לא יתמודד בבחירות הקרובות עקב החמרה במצבו הבריאותי. האתר "שיאהב ניוז" ציין כי אחמדינג'ד ביטל לאחרונה במפתיע מספר הופעות פומביות ואף לא התייצב לישיבת הממשלה האחרונה. לפי הדיווח, אחמדינג'ד ביטל את הופעותיו הפומביות לפי עצת רופאיו בשל לחץ דם נמוך שנגרם עקב העומס בעבודה כנשיא.

האתר אף ציטט "מקורות המקורבים לממשל" שאמרו כי הרופאים המליצו לאחמדינג'ד להוריד את מינון הופעותיו הפומביות בשל מצבון הבריאותי הרעוע. לפי הדיווח, גורמים במפלגת השלטון קראו לאחמדינג'ד לשקול את מועמדותו לבחירות במדינה על רקע ה"מצב הרגיש בו מצויה" אירן ולנוכח מצבו הבריאותי. גורמים רשמיים באירן דחו את הדיווח ואמרו כי מדובר ב"שמועות שמפיצה האופוזיציה".

אחמדיניג'ד מתמודד עם בעיות פנימיות קשות באירן, ביניהן אינפלציה משתוללת, שיעורים גדולים של אבטלה. בנוסף, רבים באירן מאשימים את אחמדינג'ד בבידוד הבינלאומי שנכפה על המדינה בעקבות מאמציו לפתח את תכנית הגרעין. הבחירות באירן צפויות להתקיים ביוני 2009. עד כה הכריז רק אדם אחד על מועמדותו לנשיאות: חבר המפלגה הרפורמיסטית, מהדי כרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully