וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני מאיימת, הרב עובדיה יכריע

על רקע האולטימטום שהציבה יו"ר קדימה, אלי ישי יתייעץ עם מנהיגה הרוחני של ש"ס על המו"מ. "נדרש מאמץ קטן כדי להגיע לפשרה"

יו"ר ש"ס השר אלי ישי צפוי לעדכן היום (שישי) את מנהיגה הרוחני של המפלגה, הרב עובדיה יוסף, בהתקדמות שהושגה אמש במשא ומתן הקואליציוני עם קדימה. בפגישה שנערכה אתמול בין צוותי המשא ומתן של קדימה ושל ש"ס נרשמה אמנם התקדמות לגבי העברת כספים לישיבות, אך לא הושגה פריצת דרך בסוגייה המרכזית במו"מ - קצבאות הילדים.

"בש"ס רוצים להגיע להסכם שהוא בשורה אמיתית ומכובדת", אמרו גורמים במפלגה. "לא נציג הסכם שמבייש את המשפחות ברוכות הילדים". בתוך כך, בכיר בש"ס אמר לגלי צה"ל כי "כל מה שצריך הוא מאמץ קטן מצדם של לבני ושל ישי כדי להגיע לפשרה". גם במפלגת העבודה קראו לש"ס להצטרף לממשלה בראשות לבני. שר התשתיות בנימין בן אליעזר קרא הבוקר לש"ס לנהוג באחריות ולהצטרף לממשלה בראשות לבני. הוא ציין כי הוא "מקווה שש"ס לא תנטוש את הזירה" כשיש סכנה קיומית בתחומי החברה והכלכלה.

אתמול הציבה לבני אולטימטום ואמרה כי ביום ראשון תכריע אם בכוונתה להקים ממשלה או לערוך בחירות. בישיבת סיעת קדימה אמרה לבני כי "הגיע זמן ההכרעה. אני לא מתכוונת להיגרר לדרישות שמבחינתי עוברות את הקו בין לגיטימי לאחראי". לדבריה, "עד יום א' נדרשות החלטות מצד השותפות הקואליציוניות. עד אז נדע אנחנו והציבור כולו אם יש ממשלה או בחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully