וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין: "תוצאות הבחירות בידי אלוהים"

לדברי המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגנית נשיא ארה"ב, היא אינה מיואשת מהסקרים ומשוכנעת שבסוף "ייעשה הדבר הנכון עבור אמריקה"

שרה פיילין, מועמדת המפלגה הרפובליקנית לתפקיד סגנית הנשיא, אינה מרימה ידיים: אף שרוב הסקרים מצביעים על פער הולך וגדל לטובת יריביה הדמוקרטים, הסנאטור ברק אובמה וסגנו הסנאטור ג'ו ביידן, היא משוכנעת שבסופו של דבר, ביום הבחירות "ייעשה הדבר הנכון עבור אמריקה". זאת משום שתוצאות הבחירות הן "בידי אלוהים".

בראיון לתכנית הרדיו של המגיש האוונגליסטי ד"ר ג'יימס דובסון, ששודר אתמול (רביעי), אמרה מושלת אלסקה, כי היא אינה מיואשת מסקרי דעת הקהל. לדבריה, הסקרים ממריצים את תומכי מקיין וגורמים להם לעבוד קשה יותר. בתגובה לאמירה של דובסון, דמות משפיעה מאוד בקהילה האוונגליסטית בארה"ב, ש-430 איש התפללו למענה במהלך סוף השבוע, אמרה פיילין: "אני יכולה להרגיש את כוחה של התפילה".

ג'יימס דובסון מתח בעבר ביקורת חריפה על הסנאטור ג'ון מקיין, מועמד המפלגה הרפבוליקנית לנשיאות, בטענה שהוא אינו שמרני דיו. עם זאת, הוא שיבח את מקיין על בחירתו בפיילין לסגניתו. בתשובה לשאלת דובסון האם מקיין יישם כנשיא את המצע הרפובליקני, כלומר יפעל נגד הפלות ונישואי הומואים ולסביות, אמרה פיילין כי היא בטוחה בכך מעומק לבה. היא הדגישה, כי האמונה הנוצרית היא הבסיס של חייה.

בראיון נוסף שנערך אתמול בקולורדו התייחסה פיילין לתפקיד סגנית הנשיא. לדבריה, סגן הנשיא "אחראי על הסנאט ויכול לבצע שינויים במדיניות". דברי המושלת הצליחו להרים מספר גבות, שכן על פי החוקה האמריקאית סגן הנשיא אינו אחראי על הסנאט, אלא יכול רק להשתתף בהצבעות בסנאט במקרה של תיקו.

בתוך כך, לפי סקר של רשת הטלוויזיה NBC והעיתון "וול סטריט ג'ורנל", 55% מהנשאלים סבורים שפיילין חסרה את הכישורים להיות נשיאת ארה"ב. 47% מהנשאלים הצהירו, כי הם מחזיקים בדעה שלילית על המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגנית הנשיא. בנוסף, המשתתפים בסקר התבקשו גם לדרג את הדאגות הגדולות ביותר שלהם מהאפשרות שמקיין ייבחר לנשיא. 34%הגדירו את פיילין כדאגה הגדולה ביותר שלהם, בעוד רק 23% הביעו דאגה מכך שמקיין ימשיך את מדיניות הנשיא בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully