וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "לא לחוץ מהמועמדות של חנין"

רון חולדאי התראיין לגלי צה"ל ומתח ביקורת מרומזת על יריבו במירוץ לראשות העיר: "אני עומד דום בתקווה וילדי משרתים בצבא"

שבועות ספורים לפני הבחירות לראשות עיריית תל אביב, ראש העיר רון חולדאי קורא לתושבי העיר לבוא ולהצביע ומבקר במרומז את יריבו דב חנין: "אני עומד בשירת התקווה, ילדי משרתים בצבא, וכל השאר אני משאיר לציבור לשפוט".

חולדאי, הנחשב לסרבן תקשורת הממעט להתראיין, אמר את הדברים בראיון לגלי צה"ל ונימק את היענותו להתראיין באחוזי ההצבעה הנמוכים בעיר. לדבריו, בבחירות האחרונות השתתפו רק 29 אחוזים מבעלי הבחירה. "תבחרו בי או במישהו אחר, רק בואו לבחור", אמר.

בראיון נשאל חולדאי לגבי דבריה של ח"כ שלי יחימוביץ, שתקפה את חנין מפני שלדבריה הוא אינו עומד דום בשירת התקווה. חולדאי השיב שהוא אינו "לחוץ" בעניין התמודדותו של דב חנין.

על טענותיו של חנין לפיהם צעירים רבים עוזבים את תל אביב בגלל יוקר המחייה בעיר אמר חולדאי: "כל שנה אני פותח 20 גני ילדים חדשים. צעירים עוברים לגור בעיר הזאת. כל ההפחדות הם של אחרים שנמצאים בלחץ".

חולדאי נשאל על הזנחת שכונות דרום העיר, ואמר כי בתקופת כהונתו הפכה תל אביב ל"עיר מובילה שאנשים רוצים לגור בה". לדבריו, תושבי דרום תל אביב יודעים שהעירייה השקיעה מאות מיליארדי שקלים באזור. בנוגע למצוקת החנייה אמר חולדאי כי בזכותו האופניים הפכו לאמצעי תחבורה לגיטימי בעיר, וכי בקרוב צפויים שינויים במערכת התחבורה הציבורית יחד עם מציאת זוכה במכרז על הקמת הרכבת הקלה.

בתוך כך, סקר העיתון "זמן תל אביב" קבע כי חולדאי, המכהן בקדנציה השניה שלו בעירייה, מחזיק ביתרון ניכר של 37 אחוזי לעומת 14 אחוזים, להם זכה חנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully