וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיין לא מתייאש: "איני פוחד ממאבק"

לדברי המועמד הרפובליקני לנשיאות, הוא נחוש להילחם ולנצח בבחירות. לפי סקר חדש שפורסם הבוקר, אובמה עלה ליתרון של 8%

הסנאטור ג'ון מקיין, מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, מסרב להרים ידיים: בעצרת בחירות בפנסילבניה הצהיר הסנאטור, שאף כי יריבו הדמוקרטי ברק אובמה מוביל בסקרים, הוא נחוש לנצח בבחירות ולהצעיד את ארה"ב לכיוון אחר.

"איני פוחד ממאבק", אמר מקיין לתומכיו. "יש עוד 14 יום לבחירות", הוסיף. "התקשורת כבר קברה אותנו, ומטה אובמה הודיע שהוא כבר בחר את זהות השרים בממשל הבא... יש כאלה שכבר החליטו, אבל שכחו לתת לכם להחליט. אתם אלה שתחליטו", קרא הסנאטור לקול תשואות הקהל.

"אמריקה זקוקה ללוחם", הוסיף מקיין. "נלחמתי עבורכם כל חיי, ואמשיך לעשות זאת כנשיא ארה"ב". מקיין גם תקף בנאומו את אובמה על כוונתו להעלות מסים. לדבריו, יש לסייע לעסקים הקטנים ולא להטיל עליהם מיסוי נוסף.

בתוך כך, לפי סקר חדש של סוכנות הידיעות רויטרס, שפורסם הבוקר, אובמה נהנה מ-50% תמיכה ברמה הארצית, בעוד מקיין זוכה רק ל-42%. מהסקר, שנערך ברחבי ארה"ב, עולה כי אובמה הגדיל את יתרונו בקרב המצביעים העצמאים שאינם מזוהים עם הדמוקרטים או עם הרפובליקאים. בקרב מצביעים אלו אובמה מוביל כעת על מקיין ב-15% לעומת יתרון של 11% בסקר הקודם.

"הדברים מתקדמים בבירור לטובתו של אובמה", אמר הסוקר ג'ון זוגבי, והעריך כי מדובר בתוצאת הצהרת התמיכה של קולין פאוול. "זו לא הייתה סתם הצהרה אלא אמירה די חזקה", אמר זוגבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully