וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו באשדוד

מעצרו של הבעל, תושב אשדוד בן 50, החשוד שרצח אמש את אשתו בדקירות סכין, הוארך. עורך דינו: "נבקש לבדוק את מצבו הנפשי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בקרית גת האריך היום (שני) את מעצרו של הבעל החשוד שרצח אמש בדקירות סכין את אשתו, רוזי פדידה, בת 48. עורך דינו של החשוד אמר לוואלה! חדשות כי "אין ספק שמדובר בסיפור קשה. לצערי זה מסוג הדברים שיכולים לקרות לכל אחד באיבוד עשתונות של רגע". לדבריו, "החשוד ברצח נמצא במצב קשה מאוד ולכן נבקש מבית המשפט לבדוק את מצבו הנפשי של החשוד".

מחקירה ראשונית שביצעה המשטרה עולה כי בעלה של הנרצחת, גבר כבן 50, המתין למרגלות ביתה. כאשר ירדה לקומת הקרקע, התפתח ויכוח בין השניים ובמהלכו ככל הנראה שלף הבעל את הסכין ודקר אותה לעיני ההולכים ברחוב.

בחקירה עלה עוד כי השניים היו מסוכסכים על רקע חלוקת רכושם המשותף במסגרת הליך גירושים בו נמצאו. נגד הבעל הוצא צו הרחקה מאשתו, אך במשטרה לא רשומות כל תלונות שלה נגדו, אלא דווקא ההפך. קיים רישום על תלונה שהגיש החשוד נגד האישה על כך שאינה נותנת לו גישה לרכושם המשותף. החשוד נעצר בזירת האירוע, כשלצידו סכין שעל פי החשד שימשה לביצוע הרצח.

שכנים ועדי ראייה שהיו במקום סיפרו לוואלה! חדשות כי שמעו צעקות, ירדו מהבית וראו את הגבר מכה את סוזי עם אבן. לאחר מכן דקר אותה מספר פעמים ולבסוף שיסף את גרונה. מיד לאחר מכן התקשר לאחד מילדיהם המשותפים ואמר "רצחתי את אמא". לדברי השכנים, הוא חיכה במקום למשטרה כדי שתעצור אותו. השכנים היו אלה שהזעיקו את כוחות ההצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully