וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר סבתא לימדה את הגנבים לקח

3 בריטים שדדו את כספה של סבתא בת 68. הם רק לא ידעו שהיא היתה אלופת בריטניה באתלטיקה ונדהמו כשהחלה לרדוף אחריהם

שלושה צעירים בריטים קיוו להתעשר על חשבונה של סבתא בת 68 ושדדו השבוע את כספה. הם רק לא הביאו בחשבון פרט אחד חשוב: הסבתא היתה בעברה אלופת בריטניה באתלטיקה ושומרת עד היום על כושר מצוין. בזכות כושרה זה, היא לא היססה לצאת למרדף אחרי השודדים והצליחה לקבל את כספה בחזרה.

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי ג'נט ליין ישבה השבוע על ספסל בפארק שממוקם בעיירה טורקווי, בדרום מערב בריטניה, ובעודה ממתינה לחברה, התקרבו לעברה שלושה צעירים. אחד מהם חטף את תיקה של ליין, שהכיל תשלום פנסיה שקיבלה במזומן.

"הילדים האלה כנראה חשבו שקל יהיה לחטוף תיק מאישה זקנה, אבל בשום אופן לא התכוונתי להמשיך לשבת שם ולתת להם להימלט", סיפרה ליין. "בלי לחשוב, קפצתי מיד ורצתי אחריהם מהר ככל יכולתי. גם צעקתי עליהם. זה פשוט הרתיח אותי".

הסבתא הנחושה רדפה אחרי הצעירים עד למלון קרוב לפארק ותפסה בחולצתו של הצעיר שאחז בתיקה. "הוא היה כך כך מפוחד", שיחזרה ליין, "והפיל את התיק. רק שאז הוא שוב ברח". "שמחתי לקבל את תיקי בחזרה", הוסיפה. "לא רצתי כך מאז שהייתי ילדה".

ג'נט ליין זכתה באליפות בריטניה באלתטיקה לצעירים במהלך שנות החמישים. היא עבדה כאחות ומקפידה עד היום לשמור על בריאותה באמצעות הליכה ושחייה. מהמשטרה נמסר, כי השוד בפארק נחקר וכי באירועים עתידיים מומלץ לציבור לא ללכת בעקבותיה של ליין ולא לנהל מרדפים עצמאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully