וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בדרך לנצחון: מוביל על מקיין ב-14%

מסקר חדש עולה כי הפער בין המועמדים ממשיך לגדול. בקרב המצביעים העצמאיים נפער פער של 18%. 80% החליטו סופית למי יצביעו

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה יפתח מחר את העימות הטלוויזיוני האחרון מול יריבו הרפובליקני ג'ון מקיין, כשהוא מחזיק ביתרון של 14 אחוז מקולות הבוחרים. כך עולה מסקר חדש שמפרסמים הלילה (רביעי) הניו יורק טיימס ורשת החדשות CBS. על פי הסקר, אובמה זוכה ל-53 אחוז מקולות הבוחרים, בעוד יריבו נאלץ להסתפק ב-39 אחוזים בלבד. בסקר שהתקיים לפני שבוע, אובמה הוביל על מקיין בשלושה אחוזים בלבד.

בקרב מצביעים עצמאיים, קבוצה המתנדנדת בין אובמה למקיין, זוכה כעת אובמה ב-18 אחוזים יותר ממקיין. זאת, לאחר שבשבוע שעבר מקיין הוא שהוביל בקרב הקבוצה. נראה שהקמפיין של מקיין הזיק לו - 21 אחוז אמרו כי דעתם על מקיין השתנתה לרעה במהלך השבועות האחרונים. שתי הסיבות העיקריות שנתנו לכך: התקפותיו על אובמה ובחירתה של שרה פיילין לסגניתו.

אובמה מוביל בדעת הקהל כמועמד עם ה"אישיות וטמפרמנט" הנדרשים על מנת להיות נשיא. 69 אחוז אמרו כי יש לו תכונות אלו, בעוד רק 53 אחוז שייכו אותן למקיין. כמו כן, רוב הנשאלים חשבו שאובמה יקבל החלטות נכונות יותר ממקיין בעניינים כלכליים.

ארבעה מתוך חמישה נשאלים הצהירו כי החליטו באופן סופי למי יצביעו, כך שמקיין ייאלץ לעבוד קשה מאוד בזמן הקצר שנותר עד הבחירות, כדי להדביק את הפער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully