וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "נצליח לפתור את המשבר הכלכלי"

נשיא ארצות הברית אמר בנאום בבית הלבן: "אנו יודעים מה הבעיה, יש לנו את כל הכלים לפתור אותה ואנו נעשה זאת במהירות"

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש נשא היום (שישי) נאום לאומה בבית הלבן על המשבר הכלכלי בעולם.

"ארצות הברית תמשיך לפעול על מנת לפתור את המשבר הכלכלי. חוסר הביטחון הכלכלי גורם לחרדה, והחרדה הזו, למרות שהיא מובנת גורמת ליותר חרדה ופאניקה בקרב האזרחים". במהלך שהינו יותר מכל ניסיון הרגעה של המשקיעים בוול סטריט אמר בוש כי "אנו נוכל לפתור את המשבר הכלכלי. הבעייה הנוכחית היא בעיית אשראי ולכן הבנק הפדרלי הזרים מאות מיליארדי דולרים למשק. הבנק הפדרלי תיאם בנוסף את הורדת הריבית עם בנקים אחרים בעולם. הורדת הריבית תעזור כעת להזרים את האשראי הנחוץ למשק".

"לממשל יש את כל הכלים על מנת להתמודד עם המשבר, העם האמריקאי יכול להיות בטוח בעתידו הפיננסי, אנו יודעים מה הבעיה, יש לנו את הכלים לפתור אותה ואנו נעשה זאת במהירות".

בוש התייחס גם לירידות השערים החדות בבורסות בעולם ואמר כי "המשבר אינו פוגע בארצות הברית בלבד, ואנו נבצע פעולות בתיאום עם מדינות נוספות על מנת לוודא שלפעולות הללו תהיה את התוצאה הרצוייה. העולם נמצא במשבר ביחד ונצא ממנו ביחד. אני אומר לכל האזרחים בארצות הברית כי הכסף של אזרחי המדינה בטוח. 700 מיליארד דולר הם סכום נכבד, התוכנית שאנו מבצעים היא אגרסיבית, היא הפעולה הנכונה, והיא גדולה מספיק על מנת לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully