וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוסכלת? פזרי רסיסי זכוכית בכריך של בעלך

תושבת אוסטרליה גילתה כי בעלה בגד בה ב-20 השנים האחרונות וניסתה להרעילו באמצעות רסיסי פלורסנט בארוחות הצהריים

אוסטרלית מתוסכלת מבעלה הבוגד החליטה לנקום בו בדרך מקורית, ופיזרה רסיסי זכוכית בתוך ארוחות הצהריים שהכינה לו. העונש? מאסר על תנאי בלבד. סוכנות הידיעות האוסטרלית דיווחה כי לינט קוסי, בת 50, נידונה לתשעה חודשי מאסר על תנאי בבית המשפט העליון בטזמניה. קוסי הודתה באשמת נסיון הרעלה והרעלת בעלה לפני פתיחת משפטה בחודש שעבר. על פי חקירת המשטרה, היא השתמשה בטוחן בשר בשביל לטחון נורת פלוסנט לפתיתים קטנים ושמרה אותם בקופסה נסתרת במטבח. לאחר כמה זמן, כשהחליטה לעשות שימוש ברסיסים, ערבבה אותם קוסי עם חמאה והגישה אותם בתוך כריכים וביסקוויטים במשך חודשיים לבעלה.

בשנת 2004 גילתה קוסי כי בעלה בגד בה ב-20 השנים האחרונות, אך החליטה להמשיך ולהתגורר איתו באותו הבית לטובת הילדים. רק כשהחלו בהליכי הגירושים ובוויכוח עז על רכושם המשותף, גרמה קוסי לבעלה טים נאש לשבור את שיניו כשאכל כריך ובו ממרח עוף. שבוע לאחר את הכריך, נאש שם לב לרסיסים בתוך ביסקוויטים שהגישה לו. על פי פסק הדין, הוא הבין כי מדובר בזכוכית והניח את כל ארוחות הצהריים שלו במקרר לפני שערך בדיקות נוספות. רק כשראה פתק של אשתו ובו נכתב "בעת מוות, מה דיני הרכוש המשותף?" הגיש נאש תלונה נגדה וזמן קצר לאחר מכן היא נעצרה.

קוסי טענה בבית המשפט שלא רצתה לגרום למותו של בעלה, אלא לגרום לו לחלות ולפנות לרופא שייקבע שהרגלי השתייה שלו "מוזרים". לדבריה, "כל שהיה יכול לקרות הוא דימום פנימי קל". אך למרות שקבע שהדיכאון בו לקתה לאחר גילוי הרומן לא היה חמור, שופט בית המשפט הכריע כי לא קיימת סכנה לנסיון הרעלה נוסף, ועל כן גזר עליה מאסר על תנאי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully