וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים סקס פרוע? סעו לצימר

ממחקר חדש עולה כי שהייה במלונות ובצימרים משחררת את המיניות הנשית. "את צועקת חופשי, מה אכפת לך מי נמצא מעבר לקיר?"

בתי הארחה משחררים את המיניות הנשית - כך עולה ממחקר חדש שבדק את התנהגותה המינית של האישה במסגרות תיירותיות. המחקר, שנערך במחלקה למנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון, מעלה כי השהייה בבתי הארחה מהווה הזדמנות להתנסות בחוויות שדורשות אומץ ומצב רוח ייחודי. הראיונות שבוצעו במסגרת המחקר, לימדו על מקומו של המלון כמרחב אידיאלי לקיום יחסי מין.

חלק מהמרואיינות ציינו כי הסכימו לראשונה לקיים יחסי מין לא קונבנציונליים בעת השהייה במסגרת התיירותית, בזכות ההרגשה הייחודית שעודדה אותן "לא לחשוב ולחיות את הרגע". בראיונות שנערכו עם 21 נשים יהודיות משכבות סוציו-אקונומיות שונות, עלה כי האווירה במלון מציעה מגוון אפשרויות לחריגה מהנורמות החברתיות המקובלות בחיי היום יום. המרואיינות תיארו את האווירה במלון כמשחררת ולעיתים אף כמסחררת. המרואינות דיווחו גם כי בעת פעילות תיירותית הן מרגישות מנותקות מהמגבלות ומהמחויבויות השגרתית.

המשתתפות במחקר דיווחו כי קיום יחסי מין הוא גורם חשוב לשביעות רצונן מהחוויה התיירותית. בחלק מהמקרים הוא אף גורם הכרחי ומניע לחופשה. משמעות הדברים היא שהשהיה במקום לינה מחוץ לבית, נתפסת כהזדמנות להחיות את חיי המין של בני הזוג בסביבה שונה ורגועה, או לחילופין כהזדמנות ליחסי מין מזדמנים.

עוד עולה מהמחקר, כי צימרים מהווים מקום אידיאלי לקיום יחסי מין במסגרת מערכת זוגית, וכי ממילא יש להם דימוי של מקום המיועד לסקס. מלונות לעומת זאת, תוארו כמקום שבו יחסי המין נתפסים כהכרח. המרואיינות ציינו כי הן משתחררות בעת קיום יחסי מין במלון שמאפשר להן להתבטא באופן חופשי מבחינה רגשית. אחת המרואיינות, אף אמרה לחוקרים: "את צועקת חופשי, כי מה אכפת לך מי נמצא מעבר לקיר?"

בקטגוריית האכסניות, נמצא כי להבדיל מהצימרים ומהמלונות, כאן יכולים יחסי המין להתרחש גם בחדר עם שותפים. המרואיינות ציינו כי התנהגות זאת לא היתה נסבלת על ידן בחיי היום יום, אך לדבריהן סקס במרחב לא אינטימי (כמו חדר עם שותפים), נתפס כלגיטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully