וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להציל את כדור הארץ - תאכלו קנגורו

נפיחות הבקר באוסטרליה אחראיות ל-67% מגזי החממה שנפלטים במדינה. קנגורו בניגוד לכבשים ופרות מפליץ הרבה פחות

המאבק בהתחממות כדור הארץ מגיע גם לצלחת. מדענים באוסטרליה טוענים כי אחת הדרכים להפחית את גזי החממה היא לעבור לאכול קנגורו במקום פרות וכבשים. ההצעה שהעלו המדענים קיבלה כבר את אישור היועץ הממשלתי במדינה.

נפיחות של מיליוני הפרות והכבשים הן גורם המרכזי לגזי החממה שנפלטים באוסטרליה, כך נכתב בדו"ח שפרסם פרופסור רוס גארנאוט. לטענתו, קנגורו בניגוד לבקר פולט גזי מתאן בכמויות זניחות. הדו"ח מציין כי נפיחות הבקר באוסטרליה אחראיות ל-67 אחוזים מגזי החממה שנפלטים במדינה.

מהדו"ח עולה עוד כי במרבית ההיסטוריה של אוסטרליה הסתמכו תושביה על בשר קנגורו. הדו"ח מסכם כי אם יוטלו על החקלאים מיסים לפי כמות גזי החממה שבעלי החיים שהם מגדלים פולטים, מחירו של בשר הכבש והפרות יעלה וכתוצאה מכך יהיה זה רווחי לעבור לגידול קנגורו. עד שנת 2020, נכתב בדו"ח, מספר הכבשים יפחת ב-36 מיליון, ומספר הפרות יפחת ב-7 מיליון. מנגד מספרם של הקנגורו יגדל מ-34 מיליון כיום ל-240 מיליון.

העלייה במספר הקנגורו תוכל לספק את תעשיית הבשר באוסטרליה. "בשר הקנגורו הוא נמוך בשומן, ויש בו כמות גדולה של חלבון. מדובר בבשר נקי מאוד מכיוון שהקנגורו אינו גדל בחוות והוא ניזון ממזון שלא טופל בצורה כלשהי", אמר פטר אמפט מאוניברסיטת ניו סאות' ויילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully