וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: "אני מבקש סליחה מגלעד"

בארוחת חג שנערכה מול בית רה"מ וכללה מוצרים בסיסיים ויבשים בלבד, קרא שליט לאולמרט להשיב את גלעד לפני תום כהונתו

נועם שליט, אביו של החייל חטוף גלעד שליט, אמר הערב (שני) כי הוא מבקש סליחה מבנו על "שלא הצלחנו לשחרר אותו מהשבי הנורא". בגלי צה"ל דווח כי חבריו ובני משפחתו של שליט ערכו הערב ארוחת חג מול ביתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט.

שליט קרא לאולמרט לעשות כל שביכולתו להחזיר את בנו הביתה לפני תום כהונתו כראש ממשלה. "החטיפה קרתה במשמרת שלך ולכן מחובתך להחזירו", ציין שליט. הנוכחים בסעודה ניסו לדמות את ארוחת החג אותה אוכל גלעד בשבי, זה החג השלישי. לפיכך, לא היתה זו ארוחת חג כהלכתה וכללה אוכל יבש ובסיסי בלבד.

בכיר חמאס ומחזיק תיק שליט בארגון, ד"ר אוסאמה אל-מזיני חזר בשבת על דרישת הארגון לשחרר אלף אסירים תמורת שליט. הוא ציין כי "עמדותיה החדשות של ישראל בעסקת שליט מהוות הכרה בצדקת הדרישות של חמאס, ובכך שמדובר בדרישות אנושיות שאי אפשר לסגת מהן". לדבריו, ההתגמשות הישראלית, במסגרתה היא מוכנה לשחרר כמחצית מהשמות שהוגשו לה על ידי חמאס, "אינה מספיקה, משום שמספר האסירים שחמאס דורש לשחרר גבוה יותר והארגון לא יוותר על אף אסיר".

ביום חמישי הגיש המשנה לראש הממשלה חיים רמון לראש הממשלה אהוד אולמרט רשימה של 450 אסירים לקראת עסקת השחרור של גלעד שליט. הרשימה כוללת מחצית משמות האסירים שדרש חמאס לשחרר. הרשימה הוגשה לאחר שהוועדה להגמשת הקריטריונים לשחרור מחבלים בראשותו של השר רמון סיימה את עבודתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully