וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשס"ח דרך עדשת המצלמה

מעסקת השבויים עם חיזבאללה עד המזוודה האדומה שנמשתה מהירקון. הארועים הבולטים של השנה האחרונה בתמונות

תופת בישיבה

בחודש מרץ השנה חדר עלא הישאם אבו דהיים, תושב ג'אבל מוכבר, לישיבת מרכז הרב בירושלים, ירה למוות ב-8 מתלמידי הישיבה והותיר במקום 70 פצועים ומאות תלמידי ישיבה המומים, שהגיעו לחגוג את ראש חודש אדר, ונקלעו למרחץ דמים בין כותלי הישיבה.

מעטפות הכסף

בחודש מאי השנה חשפה המשטרה את עד המפתח שלה בפרשת מעטפות הכסף. משה טלנסקי, איש עסקים יהודי-אמריקאי, העיד כי העביר לאהוד אולמרט כספים שלא כדין, בזמן שכיהן כראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת.

יש אליפות

הפועל חולון, בהדרכת המאמן-בעלים מיקי דורסמן, עשתה השנה את הבלתי ייאמן ולקחה את תואר אליפות המדינה מהאלופה הנצחית, מכבי תל אביב. בתום מותחן אדיר בהיכל נוקיה, ניצחה הפועל חולון לאחר סל ניצחון דרמטי בשניות הסיום.

הטרור החדש

ביולי השנה עלה מחבל מתאבד על טרקטור בירושלים, ונסע ברחוב יפו תוך שהוא דורס כל העומד בדרכו. כתוצאה מכך, נהרגו שלושה בני אדם, ו-70 נפצעו, במה שהתברר בהמשך כשיטה חדשה בה השתמשו מחבלים בשני פיגועים נוספים בבירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חוסר אונים

בעקבות המשבר הכספי בחברת הבנייה חפציבה, נמלט המנכ"ל בועז יונה לחו"ל והותיר מאות משפחות ללא קורת גג, לאחר שהפקירו את כספם במיזמי הבנייה של החברה. יונה הוסגר ביוני השנה לישראל וחתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות. למשפחות, זה כנראה כבר לא יעזור.

שמחה לאיד

לאחר עונה מלאה תהפוכות, הצליחה מכבי תל אביב להגיע לגמר היורוליג, שם נכנעה לצסק"א מוסקבה החזקה. בכיכר רבין הכל היה כבר מוכן לחגיגות הזכייה, אך בסופו של דבר מי שהגיעו לחגוג היו אלה אוהדי הפועל ת"א.

מדינה בוכה

לאחר שנתיים של מאבק וציפייה, יצאה לדרך עסקת השבויים עם חיזבאללה. למרות התקוות, אנשי הארגון החזירו לישראל שני ארונות עם גופותיהם של אודי גולדווסר ואלדד רגב. מאבקם הארוך של משפחות החטופים לראות את יקיריהם, תם לאחר שנתיים של תקווה.

הירי בניעלין

במהלך הפגנות נגד בניית גדר ההפרדה באזור הכפר ניעלין, צולם חייל ישראלי כשהוא יורה כדור גומי מטווח אפס על פלסטיני כפות בהוראת המג"ד. התמונות עוררו סערה גדולה בישראל, ובסופו של דבר הודח המג"ד מתפקידו בעקבות הארועים.

רוז

בעקבות העלמותה של רוז פיזאם בת ה-4, נעצרו סבה ואמה בחשד לרצח הילדה. מדינה שלמה עקבה בדריכות אחר ניסיונות המשטרה לאתר את גופת רוז במימיו העכורים של הירקון. מזוודה אדומה ובתוכה גופת הילדה נמשתה מהמים, ושמה קץ לאחת הפרשות המזעזעות שידעה מדינת ישראל.

הסנדק

ניסיונות התנקשות בלתי פוסקים, מלחמות שליטה, מאבקי כוח ברחובות ישראל ומשטרה חסרת אונים אל מול גל פשע שהציף את המדינה. בעקבות הארועים, משטרת ישראל יצאה למלחמת חורמה בפשע המאורגן, כאשר במוקד העימות עומד אדם אחד עם חיוך מפורסם - יצחק אברג'יל.

מאחורי הסורגים

מה שהתחיל כקריירה פוליטית מבטיחה, הסתיים מאחורי סורג ובריח בכלא מעשיהו. עומרי שרון נשפט ל-9 חודשי מאסר בגין רישום כוזב במסמכי תאגיד, עדות שקר והפרת חוק מימון מפלגות. זאת, בהיותו מנהל מסע הבחירות של אביו בליכוד.

אשת חיל

לאחר הודעת ההתפטרות של ראש הממשלה אהוד אולמרט, נפתח המאבק על ראשות מפלגת קדימה וראשות הממשלה. בתום קרב צמוד, ניצחה שרת החוץ ציפי לבני את שר התחבורה שאול מופז בדרך להנהגת המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטו אופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully