וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השנה של גולשי וואלה!: קרנית גולדווסר

גולשי וואלה! חדשות לא שכחו את אשתו של החייל ההרוג, וקבעו גם שליוסי בובליל היתה שנה הרבה יותר טובה מלאהוד ברק

לפי גולשי וואלה! חדשות, אשת השנה בתשס"ח היא קרנית גולדווסר, אלמנתו של החייל החטוף אודי גולדווסר. גולדווסר עמדה באור הזרקורים זה שנתיים בפרשה שהסתיימה הקיץ בהחזרת גופותיהם של אודי ואלדד רגב, בעסקת חילפוי השבויים עם חיזבאללה, והתבלטה בהתנהגותה האצילית והכריזמטית. גולדווסר קיבלה 34 אחוזים מקולות הגולשים. מעל 34 אלף גולשים השתתפו בהצבעה.

במקום השני ניצבת דמות קצת פחות משמעותית: קבלן הבניין יוסי בובליל, שנכנס לחיינו עם תוכנית הריאליטי "האח הגדול", והצליח לכבוש לו מעמד יציב ואהוד. "הדורבן שיורה בזמן" כנראה יישאר למשך זמן בווילה ובתודעתנו, עם 16 אחוזי הצבעה.

נעם שליט, אביו של גלעד שעדיין נמצא בשבי חמאס, קיבל 14 אחוזים מקולות הגולשים. נעם, אביבה וחבריו של גלעד ממשיכים בקמפיין להשבת בנם, לו מלאו לאחרונה 22.

הסקר משקף את רמת ההערכה הנמוכה לה זוכים הפוליטיקאים הישראלים. במקום הרביעי ניצבת האשה שעשויה להחליף את ראש הממשלה אהוד אולמרט, ציפי לבני. עם 11 אחוזים.

במקום החמישי נמצא יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שממשיך לקרוא לקיום בחירות מיידית. למקום השישי נבחר ראש הממשלה אהוד אולמרט, שהתפטר מתפקידו בשבוע שעבר. אולמרט עקף את משה טלנסקי, העד המרכזי בפרשת מעטפות הכסף, שקירבה את סופו של אולמרט.

במקום הלפני אחרון נמצא שר התחבורה שאול מופז, שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, אך זמן קצר לאחר מכן חזר בו. מופז עקף את יו"ר העבודה אהוד ברק, שהגיע למקום האחרון עם אחוז אחד בלבד מהקולות - עדות נוספת לשפל בו נמצאת הפופולריות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully