וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימין הקיצוני מציג: כך תציקו לח"כ הערבי

ארגון הימין הקיצוני, "חזית לאומית יהודית", מציג באתר האינטרנט שלו תוכנית מפורטת כיצד להפריע להתנהלות הח"כים הערבים

ארגון הימין הקיצוני, "חזית לאומית יהודית", מעלה מדרגה במאבקו נגד חברי הכנסת הערביים. השלוחה הצעירה של הארגון המכונה "נוער חזית יהודית" מזמינה את הגולשים באתר האינטרנט שלה להצטרף לתוכנית בשם "קרובים קרובים" . תוכנית שמטרתה לרדוף את חברי הכנסת הערביים ולהפריע להתנהלותם הציבורית.

התוכנית, המכונה באתר "פעולות של קידוש שם שמים ומחאה נגד הגיס החמישי שנמצא בתוכנו", מחולקת לארבע עשר נקודות. היא כוללת הגעה למקום הציבורי שבו נוכח אחד מהח"כים הערבים, (במונית על חשבון הארגון) צעקות לעבר הח"כים "אתה מחבל.. שונא ישראל... בכל מדינה נורמלית היית בכלא.... תעוף מכאן... ארץ ישראל כולה שלנו... צריך לגרש אותך מכאן....". על פי התוכנית יש "להמשיך בצעקות ובקריאות עד אשר היעד עוזב את המקום ותוך ליווי שלו למכונית בצעקות וקריאות דלעיל".

תוכנית "קרובים קרובים" כוללת גם מדריך כיצד להתמודד עם הגעת המשטרה לזירת האירוע. על פי סעיפים 10-14, אין צריכים הפעילים להימלט מהמשטרה, אלא לפנות לשוטרים במשפטים כגון "אנחנו כאן לא הפושעים " ו- "אתם קוראים לעצמכם מדינה דמוקרטית?". התוכנית גם מדריכה כיצד יש להתנהג בחקירת המשטרה, כאשר הדגש הוא על אמירת האמת לחוקרים וכי יש "להבהיר לשוטרים כי נמשיך למחות ולפעול למען העם והארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully