וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופמן מצטרף לירוקים: נקים מחדש את אוסישקין

הירוקים הציגו את הסלבריטאי התורן ברשימתם: עיתונאי הספורט רון קופמן. קופמן עצמו מסרב להתייחס להודעה שפורסמה

עיתנואי הספורט רון קופמן יצטרף למפלגת הירוקים ויתמודד מטעמה על מקום במועצת העיר תל אביב. כך הודיע היום (חמישי) יו"ר התנועה והמועמד לראשות העיר תל אביב, פאר ויסנר. ויסנר הודיע כי קופמן יתפקד כאחראי על תיק הספורט של הירוקים ובמידה והוא יצליח להיכנס למועצת העיר, הוא מיועד לנהל את תחום הספורט בתל אביב- יפו.
ויסנר וקופמן הציגו את תוכנית הירוקים לקידום הספורט בעיר, כאשר לפי התוכנית אחת ממטרותיהם של הירוקים היא הקמה מחדש של אולם הספורט אוסישקין במתכונת מחודשת: בניית היכל כדורסל עירוני חדש במתחם המכללה האקדמית ביפו שישמש את קבוצת הפועל אוסישקין. בנוסף מתכוונים הירוקים לקדם פיתוח מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים באמצעות הקמת רשת של השכרת אופניים בכל רחבי העיר במחיר מופחת.

בהודעה לעיתונות שפירסמו הירוקים מצוטט קופמן כאומר: "מבחינתי ספורט וסביבה הולכים ביחד. הספורט משפר את בריאותינו ובריאותינו טובה בסביבה נקיה. אני מתכוון לקדם את הספורט העממי בתל אביב לרמה שלא היתה עוד בעיר, במיוחד בשנת ה-100 שלה".

יו"ר התנועה פאר ויסנר אמר כי "הספורט העממי בתל אביב חייב שחקן חיזוק בדמותו של רון קופמן. אני מאמין כי קופמן יקדם את הספורט העממי בעיר ויריץ אותו לאליפות, קופמן ינהל את הספורט בעיר". ויסנר התייחס לתדמית "העצבנית" של קופמן ואמר כי "לרון יש פה גדול והוא נוהג לזלול עסקנים לארוחת בוקר ולשפד פוליטיקאים לארוחת ערב, אבל הפעם בתור מחזיק תיק הספורט הוא יוכל גם לבצע והרבה".

קופמן סירב לאשר את הצטרפותו לירוקים, וסירב להגיב לשאלת וואלה! חדשות, אם יפרוש מעיסוקו כעיתונאי במידה שיצטרף לחיים הפוליטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רון קופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully