וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע כתב האישום, רוז נקברה בצרפת

הילדה בת ה-4, שעל פי החשד נרצחה על ידי סבה, הובאה למנוחות כ-4 חודשים לאחר מותה. שעות לפני כן, הואשמו סבה ואמה ברצח

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

כארבעה חודשים לאחר שעל פי החשד נרצחה, הובאה היום (שני) רוז פיזאם בת ה-4 למנוחות בצרפת. בטקס הקבורה הנוצרי נכחו עשרות בני אדם בהם קרובי משפחתה, נציג הסוכנות היהודית, נציגה מהקונסוליה הישראלית בצרפת, נציג המשטרה ונציגים מהקהילה היהודית. מספר שעות לפני הלווייה, כתב אישום בגין רצח הוגש נגד רוני רון ונגד מארי פיזאם באשמת הרצח. ההחלטה התקבלה לאחר לבטים ודיונים רבים בפרקליטות, בשל החשש כי לא ניתן יהיה להרשיע את האם בסעיף זה. לפי כתב האישום, בעקבות הקשיים בגידול רוז החליטה אמה מארי שאינה רוצה בבתה והפצירה ברוני רון שיוציא אותה מהבית. היא איימה שאם הוא לא יעשה זאת, היא תתאבד.

על פי הערכת המשטרה, רוז נרצחה בידי רון בן ה-45, בן הזוג של אמה, שהוא גם אביה החורג. על פי החשד, הסב רצח את הילדה עוד במאי השנה, אחסן גופתה במזוודה והשליך אותה בנחל הירקון. האם היא אשתו לשעבר של אביה הביולוגי של הילדה, בנו של הסב. האם חשודה בקשירת קשר עם הסב לרצח הילדה.

בגרסה שמסר הסבא למשטרה, הוא סיפר כי הרצח אירע ביום שלקח את נכדתו רוז מבית הסבתא רבתא שלה, בו שהתה במשך תקופה, ב-12 במאי. רק ב-16 ביולי דיווחו הסבתות של רוז למועצה לשלום הילד על היעלמה. כחודש לאחר מכן עצרה המשטרה את סבה ואמה של רוז. לאחר שבועות של חיפושים בירקון ובמקומות אחרים, נמצאה גופתה של רוז במזוודה בקרקעית הירקון.

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully