וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיבוקים חינם לכליות חינם

אוסטרלי בן 26, שנודע בהענקת חיבוקים בחינם לכל דורש, מתכנן לתרום אחת מכליותיו לאדם זר. "תהיה לי צלקת ובחורות אוהבות את זה"

צעיר אוסטרלי שהתפרסם ברחבי העולם כמעניק חיבוקים בחינם לכל דיכפין, מתכוון לקחת את אהבתו לזולת כמה שלבים קדימה. הוא מציע לתרום את אחת מכליותיו לאדם זר.

יואן מאן זכה לתהילה קצרה בקרב גולשי "יוטיוב" ב-2004, כאשר וידאו שבו הוא נראה מחלק חיבוקים בחינם ברובע העסקים של סידני שודר באתר האינטרנט. הוא אחז בשלט שעליו נכתב "חיבוקים בחינם" ושימש השראה לתנועות דומות ברחבי העולם. בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח כי הוא ממתין כעת לניתוח שצפוי להתבצע בשנה הבאה.

"אני צעיר, אני בכושר, אני בריא ויש לי שתי כליות", הסביר הצעיר בן ה-26, שמשתמש בשם בדוי. "אני לא ממש שותה, אני לא צריך את הכליה השנייה ומישהו יוכל לצאת מבית החולים".

מאן ייאלץ לעבור סדרת בדיקות גופניות ופסיכיאטריות לפני שיוכל לבצע את התרומה. התהליך יצולם ואחר כך ישודר ברשת. "אני לעולם לא אפגוש את המושתל ולא אדע אם ההשתלה היתה הצלחה או כישלון. אני לא אדע אם הכליה שלי הרגה את האיש", אמר מאן.

"כנראה שאחרי שאתה נותן כליה אתה כבר לא מרגיש שלם. אבל תהיה לי צלקת מגניבה וכנראה שבחורות אוהבות צלקות", הסביר מאן את התחבטויותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully