וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בפקיסטן: מספר ההרוגים עלה ל-52

ונית תופת התפוצצה סמוך למלון ”מריוט” באיסלמבד. התקרה קרסה ולכדה תחתיה בני אדם רבים. המלון נמצא ליד ביתו של ר”מ פקיסטן

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

לפחות 52 בני אדם נהרגו אחר הצהרים (שבת) בהתפצצות מכונית תופת במלון "מריוט" באיסלמבד בירת פקיסטן. במקום היו כ-200 פצועים וכוחות ההצלה מעריכים כי מספר ההרוגים צפוי לעלות. גורמים רשמיים מדווחים, כי במקום היה מספר רב של לכודים. עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הפיצוץ ואף ארגון לא נטל אחריות.

עדי ראייה מסרו כי אש פרצה במלון וישנן עדויות שבכמה קומות קרסה התקרה. ב"רויטרס" דווח, כי המלון נמצא ליד בית ראש הממשלה, ובעת הפיצוץ שהו בו הנשיא, הרמטכ"ל ויושב ראש הפרלמנט וקיים חשש לחייהם. ככל הידוע, בעת הפיצוץ שהו אורחים רבים במלון בו בדרך כלל מתארחים אזרחים זרים רבים.

"המכונית שהתפוצצה עצרה בסמוך למחסום ליד המלון", אמר קצין בכיר במשטרה פקיסטן. הקצין העריך כי מדובר בפיגוע התאבדות. הטלוויזיה המקומית הציגה תמונות של בית המלון שנפגע כשאש עולה ממספר חדרים במלון.

"ארה"ב תומכת בממשלת פקיסטן"

עדי ראייה סיפרו כי התקרה בחדר האוכל ובלובי קרסה. ההתקפה באה באותו היום שבו נשיא פקיסטן החדש אסיף עלי זרדרי נאם בפרלמנט וקרא שלא לפגוע בריבונות פקיסטן במלחמה בטרור. זרדרי רמז בכך לתקיפות שביצעה ארצות הברית נגד חוליות טאליבן שמסתתרות בפקיסטן.

בתוך כך, ארצות הברית גינתה הערב את הפיגוע במלון "מריוט". דובר הבית הלבן גורדון ג'ונדרו אמר, כי הפיגוע הוא "תזכורת לאיומים מולם אנו ניצבים וארה"ב מגנה בחריפות את מתקפת הטרור בפקיסטן". לדבריו, "ארה"ב תעמוד לצידה של ממשלת פקיסטן הדמוקרטית".

לפני כשבועים נהרגו 30 בני אדם נהרגו ו-70 נפצעו בפיצוץ מכונית תופת בעיר פשוואר שבצפון מזרח פקיסטן.

עדכון ראשון: 17:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully