וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיי.קיי רולינג תרמה מיליון לירות שטרלינג ל"לייבור"

גיי.קיי רולינג, מחברת סדרת הארי פוטר תרמה מיליון לירות שטרלינג למפלגת הלייבור הבריטית. רה"מ בריטניה: "אני שמח לקבל את התרומה"

נראה שאם הארי פוטר היה יכול להצביע הוא היה תומך במפלגת הלייבור. מחברת סדרת הספרים הפופולרית גיי.קיי רולינג תרמה מיליון לירות שטרלניג (מיליון ושמונה מאות אלף דולרים) למפלגת השלטון הבריטית הלייבור, כך הודיעה היום (שבת) הסופרת.

התרומה התקבלה בברכה במפלגתו של ראש הממשלה הבריטי גורדון בראון. רולינג, בת 43, היא אחת הנשים העשירות בעולם, הונה נאמד ב-560 מיליון לירות שטרלינג.

"אני מאמינה שמשפחות עניות ופגיעות יזכו ליחס הוגן יותר ומצבן יהיה טוב יותר תחת שלטון מפלגת הלייבור מאשר תחת שלטון המפלגה השמרנית", אמרה רולינג, והוסיפה כי "בראון פעל באופן עקבי במטרה לתת לכמה שיותר ילדים ממשפחות עניות סיכוי לשפר את מצבם".

בראון מצידו אמר כי הוא מאושר שרולינג, אחת הסופרות הטובות ביותר בעולם העניקה למפלגתו תרומה כה נכבדה. למפלגת הלייבור חובות מצטברים של 17.8 מיליון לירות שטרלינג, והיא נכנסת לקראת הוועידה במנצ'סטר כשבתוכה מתרבים הויכוחים על מנהיגותו של בראון, בעקבות הסקרים הלא מחמיאים ליושב ראש המפלגה ולמפלגה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully