וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר בין חצאיות מיני לתאונות דרכים

לפי יוזמה חדשה של השר לענייני אתיקה של אוגנדה, לבישת חצאיות מיני תיאסר בחקיקה. הסיבה: "הן מסיחות את דעת הנהגים בכבישים"

ממשלת אוגנדה מצאה דרך מקורית להילחם בקטל בדרכים: לפי יוזמה חדשה של השר לענייני אתיקה ויושרה של המדינה האפריקאית, תיאסר בחקיקה לבישת חצאיות מיני. המטרה: למנוע את הסחת דעתם של הנהגים החרמנים.

ברשת הטלוויזיה הבריטית בי.בי.סי דווח, כי לדברי השר נסאבה בוטורו, לבישת חצאית מיני כמוה כהליכה בעירום ברחובות. "מה פסול בחצאית מיני? היא עלולה לגרום לתאונה, שכן חלק מהאנשים חלשים מנטלית", הסביר בוטורו לעיתונאים בקמפלה, בירת אוגנדה. הוא הוסיף, כי לבישת חצאית מסוג זה צריכה להיחשב ל"מגונה" וכי יש לקבוע בחוק עונש בגינה.

"אם אתה רואה אדם עירום", המשיך השר בהסבריו, "אתה מתחיל להתרכז בגופו, גם אם אתה נוהג. בימים אלה קשה מאוד לדעת מי היא אם ומי היא בת. הן כולן עירומות". בוטורו גם הזכיר שבניסיון להתמודד עם ה"בעיה", באוניברסיטת מקררה שבאוגנדה כבר נקבע קוד לבוש לנשים, לפיו עליהן להימנע מלבוש חצאיות מיני ומכנסיים צמודים בין כותלי הקמפוס.

היוזמה של השר לענייני אתיקה ויושרה עוררה תגובות מעורבות בקרב נשות אוגנדה. כך, למשל, אישה אחת אמרה לרשת בי.בי.סי, כי "אם מישהי רוצה ללבוש חצאית מיני, אז זה בסדר, ואם מישהי רוצה ללבוש שמלה ארוכה, זה גם בסדר". לעומת זאת, לדברי אישה אחרת שהזדהתה רק בשמה הפרטי שרון, נשות אוגנדה צריכות לשמור על "כבוד אפריקה", ולפיכך עליהן לכסות את עצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully