וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוות נשים: קלינטון ורייס התקשרו ללבני

הטלפונים במטה לבני לא מפסיקים לצלצל. הילרי קלינטון שוחחה עם יו"ר קדימה הנבחרת, וכך גם קונדוליזה רייס. מובארק הסתפק במברק

אחוות נשים? יו"ר מפלגת קדימה הנבחרת, ממלאת מקום ראש הממשלה ושרת החוץ ציפי לבני שוחחה הערב (חמישי) עם הסנטורית הילרי קלינטון שהתקשרה לברכה על בחירתה לראשות המפלגה. קלינטון, שהפסידה בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, העלתה על נס את נושא המגדר במסע הבחירות. היא שבה ואמרה עד כמה משמעותי שאשה יכולה להתמודד על תפקיד נשיאות ארצות הברית, בעוד שעד שנות ה-20 במאה הקודמת, לנשים כלל לא נתנה זכות ההצבעה בארה"ב.

אך לא רק קלינטון התקשרה לברך. גם שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס פינתה זמן לברך את לבני. גופי תקשורת זרים הרבו לדווח בימים האחרונים על היחסים הקרובים בין השתיים, והוסיפו כי בכל ביקור באזור מקפידה רייס לסעוד עם לבני.

טלפונים מכל רחבי העולם זרמו במהלך היום ללשכתה של לבני כדי לברך אותה על התפקיד. בין היתר התקשרו שרי החוץ של ירדן, צרפת, הונגריה וטורקיה וכן שליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר. חשבתם שהמברקים נעלמו עם הגיעו של הדואר האלקטרוני? חשבו שנים? נשיא מצרים ושרי החוץ של מצרים, גרמניה ובריטניה העדיפו לשלוח דווקא מברק ברכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully