וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר און: "המערכת הפיננסית בארץ איתנה"

למרות המשבר, שר האוצר רוני בר און מביע ביטחון בכלכלה הישראלית: "השוק הישראלי שונה מהשוק האמריקאי. אין צורך לזרוע פאניקה"

שר האוצר, רוני בר-און אמר הבוקר (רביעי) כי הוא מאמין שהבורסה הישראלית תצלח את המשבר הכלכלי בעולם. בראיון לגלי צה"ל אמר בר-און כי "יש לי ביטחון במערכת הפיננסית בישראל, השוק הישראלי שונה מהשוק האמריקאי, ונגיד בנק ישראל סטנלי פישר מכיר את השוק הישראלי והאמריקאי ובקיא בטיפול במשברים. אנחנו ערוכים לכל מצב, ואני לא איכנס לתרחישים ולא אזרע פניקה, כפי שעושים כמה אנשים".

השאלה הגדולה הבוקר היא האם הצבע האדום ישלוט בבורסה בתל אביב וירידות השערים החדות מאתמול יימשכו, או שאולי הבורסה תחקה גם הפעם את וול סטריט ותרשום עליות שערים מתונות. הלילה עברו טלטלות נוספות על הסוחרים בוול סטריט: המסחר שנפתח בירידות שערים התמתן ועבר לעליות כאשר הבנק הפדרלי הודיע כי הריבית תישאר בגובה של 2%. מדד דאו ג’ונס עלה ב-1.3% ל-11,058 נקודות, והנאסד"ק הוסיף לערכו 1.3% והגיע ל-2,202 נקודות.

הבוקר תנסה הבורסה בארץ להתאושש מ"השחיטה" כפי שכינו את היממה האחרונה הסוחרים בבורסה, לאחר שמדד ת"א 100 קרס ב-5.5%, והתל-טק צנח ב-7.9%. המעו"ף, שנחתך ב-5.17% עמוק מתחת לקו ה-900 נקודות, שבר מחסום פסיכולוגי בדרכו לרמה של 877 נקודות, מדד תל אביב 100 שבר גם הוא את רצפת ה-800 ונפל ב-5.72% ל-791 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully