וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 הרוגים בתאונת רכבות בלוס אנג'לס

התנגשות בין שתי רכבות גרמה לשריפה גדולה, ולפציעתם של יותר מ-135 נוסעים. החשד: מהנדס אחת הרכבות לא עצר באדום

לפחות 23 בני אדם נהרגו ויותר מ-135 נפצעו אתמול בבוקר (שבת) בהתנגשות בין רכבת נוסעים, בה נסעו כ-350 בני אדם, ורכבת מסע בצפון לוס אנג'לס, קליפורניה. מחקירת התאונה עולה, כי המהנדס מרכבת המסע לא עצר ברמזור אדום. "אם נגרם מצב בו שתי הרכבות היו באותו המקום באותו הזמן, אז כנראה שמישהו עשה טעות קריטית", אמרה דוברת חברת הרכבות. לדבריה, מהנדס הרכבת נהרג בהתנגשות.

לאחר ההתנגשות נפל קטר רכבת הנוסעים מהמסילה, וגרר אחריו את שאר הקרונות, כאשר שני קרונות בלבד נשארו עומדים. שריפה גדולה פרצה במקום, ועשרות אנשי הצלה עוסקים בניסיון לחלץ את עשרות הלכודים מתוך הקרונות שנמחצו כליל. מפקד כוחות הכיבוי ג'ון וירנט, תיאר את הזירה כ"חורבן טוטלי". הוא סיפר כי הכבאים מנסים לנסר לחלקים את הקרונות כדי לחלץ את הלכודים. "הם עובדים על פינוי גופות שמוטלות על הניצולים", סיפר.

ראש עיריית לוס אנג'לס, אנטוניו וילגרוסה, אמר כי "זוהי כנראה תאונת הרכבת החמורה ביותר מזה זמן רב". אחד הנוסעים סיפר ללוס אנג'לס טיימס: "שמעתי רעש גדול ואז ראיתי עשן שחור... ראיתי כמה אנשים שנפגעו קשה". הוא סיפר כי ניסה לעזור לאדם שנלכד בין שני מושבים: "ניסיתי בכל כוחי לשחרר אותו, ופשוט לא הצלחתי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully