וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של אובמה: למקיין אין סטייל

במטה אובמה החליטו לעסוק "בנושאים שחשובים לאמריקאים" ותוקפים את הסגנון המיושן של מקיין ואת חוסר הידע שלו במחשבים

על רקע הביקורת לפיה מסע הבחירות שלו לא תוקפני מספיק, מפרסם מטה המועמד הדמוקרטי ברק אובמה פירסומת חדשה השמה ללעג את יריבו ג'ון מקיין. בפרסומת נראה מקיין בשנות השמונים, לבוש משקפי שמש ענקיים וחליפה מיושנת. על רקע מוזיקת מעליות צפצפנית, נשמע הקריין: "ב-1982 ג'ון מקיין הגיע לוושינגטון. הרבה דברים השתנו מאז, אבל לא מקיין".

"היום זה היום הראשון של שאר הקמפיין", אמר מנהל מסע הבחירות של אובמה, דיוויד פלאוף. הוא מתכנן "להגיב במהירות ובעוצמה להתקפות של מקיין ונתקיף בחזרה, אך נעשה זאת בנוגע לנושאים החשובים לעם האמריקאי". כך דווח בסוכנות AP.

הפרסומת ממשיכה למנות את מגרעותיו של מקיין: "הוא מודה שאינו יודע כיצד להשתמש במחשב, לא מסוגל לשלוח אימייל, עדיין לא מבין בכלכלה ותומך בהפחתת מסים לתאגידים בשווי שני מיליארד דולר, אבל כמעט אף הקלה למעמד הבינוני". בעוד מקיין והנשיא ג'ורג' בוש נראים משחקים גולף בצוותא על המרקע, אומר הקריין: "אחרי נשיא שהיה מנותק, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד אחד כמוהו". מקיין הודה בעבר שהוא סומך על רעייתו וצוותו בכל הנוגע לתפעול המחשב.

דובר מטעם המפלגה הרפובליקנית, אלכס קוננט, האשים בתגובה את אובמה כי הוא "מנסה להרוס" את מקיין וסגניתו שרה פיילין באמצעות התקפות אישיות. "זו הוכחה נוספת לכך ש'הפוליטיקה של תקווה' של אובמה היא מילים ריקות ותו לא", אמר קוננט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully