וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה פועלת בנחישות לשינוי בפשיעה"

בכנס משטרת מחוז תל אביב התייחס מפכ"ל המשטרה גם לחקירת רה"מ: "היו ניסיונות לפגוע בניהול החקירה ובחוסנם של החוקרים"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן, אמר הערב (שלישי) כי במשך כל חקירת החשדות נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט היו ניסיונות לפגוע בניהול החקירה ובחוסנם של החוקרים. "החוקרים זכו לגיבוי מלא ממני", אמר. בכנס של משטרת מחוז תל אביב דחה כהן את הביקורת על כך שהמשטרה פרסמה המלצות כשהעבירה את התיק להכרעת הפרקליטות, והבהיר כי חובה על החוקרים לסכם את חומר החקירה ולבדוק האם ישנן מספיק ראיות.

המפכ"ל גם דיבר בכנס על פעולות המשטרה נגד הפשיעה. הוא התייחס למעשי הפשיעה האחרונים שבוצעו בבת ים ובנתניה, ואמר כי "המשטרה תפעל בנחישות ובאורך רוח לשינוי בפשיעה". כהן אמר כי אי אפשר למגר את הפשיעה בבת אחת, אך המשטרה פועלת ומביאה עמה תוצאות.

ארבעה בני אדם - העבריין צ'רלי אבוטבול ושלושה עוברי אורח - נפצעו אתמול בניסיון התנקשות בעבריין בבית קפה בנתניה. אבוטבול נפצע קשה והאחרים, ששהו בבית הקפה באותה עת, נפצעו קל. המשטרה חוקרת בין השאר חשד שניסיון ההתנקשות באבוטבול קשור למאבק בין משפחת אבוטבול לארגון הפשיעה של ריקו שירזי. אפשרויות אחרות שבודקת המשטרה הן שהרקע לניסיון ההתנקשות הוא סכסוכים עם משפחות הפשיעה אברג'יל או אלפרון, סכסוך פנימי בתוך משפחת אבוטבול, או עימות אלים בשל יריבות עסקית.

גם שר הביטחון אהוד ברק התייחס הערב לניסיון ההתנקשות אתמול בעבריין צ'רלי אבוטבול. בכנס "צוות" גמלאי צה"ל שנערך בקיסריה אמר ברק: "בעיניי, הביטחון הלאומי הוא גם דאגה לביטחון אישי. לא ייתכן שקומץ משפחות פשע תשתוללנה בחוצות הערים, בחוף הים, במסעדות או בכל מקום שבו מתכנסים אזרחים תמימים". הוא הוסיף, כי "מוטלת עלינו החובה לשיתוף פעולה בין גופי אכיפת החוק לעקור את התופעה הזו מהשורש ביד ברזל, להשקיע בכל האמצעים, המאמץ והנחישות הדרושים - ולמגר את התופעות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully