וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הודיע: אתמודד על ראשות עיריית י-ם

יו"ר ש"ס לשעבר הודיע כי החליט להצטרף למירוץ לראשות העירייה. התנאי להשתתפותו הוא קיצור תקופת הקלון שנגזר עליו

עכשיו זה כבר רשמי: אריה דרעי הודיע על התמודדותו על ראשות עיריית ירושלים. "התלבטתי והתייעצתי עם רבנים ועורכי הדין שלי, וצריך לקבל החלטה באיזשהו שלב", אמר דרעי בראיון לגלי צה"ל. "ההחלטה היא שאני מתמודד והולך במסלול המשפטי. כמובן שהצעד הראשון שעשיתי זה לקבל רשות מהשופט. אם הוא יענה לבקשתי אז אני רץ לראשות העירייה".

דרעי מתכוון לפנות ביממה הקרובה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בבקשה לקיצור תקופת הקלון שנגזר עליו לפני תשע שנים בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ובכך לאפשר את השתתפותו בבחירות. אם תידחה בקשתו של דרעי לקיצור תקופת הקלון, הוא ישקול לפנות לנשיא המדינה שמעון פרס בבקשה דומה.

המועמד החילוני לראשות העיר ירושלים ניר ברקת אמר כי הוא אינו חושש מהצטרפותו של דרעי למירוץ: "כל התחושה הזאת של כיסאות מוזיקליים במגזר החרדי היא ממש לא רלוונטית. אני לא נכנס לסוגייה ולא מבחינה משפטית, ולא לסוגיות של אף מועמד חרדי אחר. הציבור ישפוט אם הוא רוצה שינוי בעיר - מועמד ציוני בראיית הכלל או מועמד חרדי בראייה מגזרית".

לפי ההערכות, מועמדותו של דרעי תאלץ בסופו של דבר את ח"כ מאיר פרוש (אגודת ישראל), המתמודד גם הוא על ראשות העירייה, לצאת מהמירוץ מיוזמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully