וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להציל את כדור הארץ? אל תאכלו בשר

לדברי מדען באו"ם, הדרך היעילה ביותר לסייע במאבק נגד התחממות הכדור היא שינוי הרגלי האכילה. "זה פשוט יותר משינוי אמצעי התחבורה"

אנשים צריכים לאכול פחות בשר כדי לסייע במאבק למניעת התחממות כדור הארץ. כך לפחות סבור מדען אקלים בכיר של האו"ם. ברשת הטלוויזיה הבריטית בי.בי.סי דווח כי המדען, ד"ר רג'נדרה פאצ'ורי, שעומד בראש הפאנל הבינלאומי לבחינת שינויי אקלים, צפוי לצאת בקריאה רשמית בנושא במהלך נאום שיישא היום (שני) בבריטניה.

לפי הערכת ארגון המזון והחקלאות של האו"ם, תעשיית הבשר העולמית אחראית לכ-18% מפליטת הגזים הרעילים, שגורמים להתחממות כדור הארץ. זאת לעומת כ-13%, למשל, שמקורם בפליטת גזים מכלי רכב ומטוסים. לפיכך, לדעת ד"ר פאצ'ורי, צמצום בצריכת בשר הוא האמצעי היעיל ביותר להפחתה מהירה של כמות הגזים הרעילים הנפלטים לאטמוספירה.

"פשוט יותר לשנות הרגלי אכילה מאשר את אמצעי התחבורה שלנו", אמר ד"ר פאצ'ורי לבי.בי.סי. לדבריו, בשלב הראשון מומלץ להימנע מאכילת בשר במהלך יום אחד בשבוע, ולאחר מכן רצוי לצמצם את צריכת הבשר גם בשאר הימים. עם זאת, הוא הדגיש, כי כדי להשפיע על האקלים העולמי אין די בהימנעות מאכילת בשר, אלא יש צורך לשנות את הרגלי החיים גם בתחומים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully