וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיין ניצח את אובמה ברייטינג

שיא חדש לאירוע פוליטי: 38.9 מיליון אמריקאים צפו בנאומו של המועמד הרפובליקני בוועידה בסנט פול, חצי מיליון יותר משצפו באובמה.

ג'ון מקיין ניצח בקרב על הצופים. המועמד הרפובליקני לנשיאות שבר את השיא שקבע ברק אובמה במספר הצופים שעקבו אחר נאומו בוועידת המפלגה. בנאומו של מקיין צפו 38.9 מליון אמריקאים - חצי מליון צופים יותר מאשר בזה של אובמה. לפי חברת נילסן, שמודדת את הרייטינג בארה"ב, מדובר בשיא כל הזמנים לאירוע פוליטי. הרייטינג של נאומו של מקיין היה גבוה ב-41 אחוזים מנאומו של הנשיא ג'ורג' בוש בוועידה לפני ארבע שנים.

34.4 מיליון צופים בממוצע צפו בוועידה הרפובליקנית שהתקיימה בסנט פול שבמינסוטה, וזאת למרות שתכניתה שונתה בעקבות ההוריקן גוסטב. לעומת זאת, הוועידה הדמוקרטית משכה רק 30.2 מיליון צופים בממוצע. לשם השוואה, בטקס הפתיחה של אולימפיאדת בייג'ינג צפו 34.9 מיליון אמריקאים, והתוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בארה"ב, "אמריקן איידול", משכה 28.1 מיליון צופים בממוצע.

מקיין בן ה-72 נאם יום לאחר נאומה של מי שבחר כסגניתו, שרה פיילין, שמשכה 37.2 מיליון צופים, והלהיבה את הקהל המקומי בנאום תוקפני נגד מבקריה ונגד אובמה. בכל הסקרים הלאומיים מוביל אובמה על מקיין באחוזים בודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully