וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין ביישנות למוזיקה קלאסית?

לפי מחקר חדש, קיים קשר הדוק בין טעמו המוזיקלי של אדם לבין סוג האישיות שלו. כך, למשל, אוהבי מוזיקה קלאסית הם אנשים ביישנים

קיים קשר הדוק בין טעמו המוזיקלי של אדם לבין סוג האישיות שלו. כך עולה ממחקר חדש, שנערך בקרב 36,000 בני אדם ברחבי העולם. לדברי מנהל המחקר, פרופ' אדריאן נורת' מאוניברסיטת Heriot-Watt שבסקוטלנד, ממצאי המחקר "משמעותיים ומפתיעים".

כך, למשל, מהמחקר עולה כי הן אוהבי מוזיקה קלאסית והן אוהבי מוזיקת מטאל ורוק כבד הם אנשים יצירתיים, אך לא חברותיים במיוחד. עוד עולה, כי אוהבי מוזיקה קלאסית הם אנשים ביישנים, בעוד אוהבי מוזיקת מטאל ורוק כבד הם עדינים וחשים בנוח עם עצמם.

"תמיד חשדנו שיש קשר בין הטעם המוזיקלי לבין האישיות", אמר פרופ' נורת', "אבל זו הפעם הראשונה שבה יכולנו לבחון זאת באופן מפורט. מעולם לא נערך בנושא מחקר מקיף כל כך". במסגרת המחקר, נדרשו המשתתפים לדרג 104 סגנונות מוזיקליים שונים וכן להשיב על שאלות שונות בנוגע לאישיות שלהם.

לדברי רות', ממצאי המחקר עשויים לסייע לצרכים שיווקיים. "אם אתה יודע מהו הטעם המוזיקלי של אדם", אמר, "כך תדע מיהו ומה ניתן למכור לו. יכולות להיות לכך השלכות על המכירות של תעשיית המוזיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully