וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקיין כשל בחובה החשובה של כל מועמד"

לאחר נאומו של המועמד הרפובליקני, תקפו הדמוקרטים את בחירתו בפיילין לסגניתו: "הוא העדיף שיקולים פוליטיים על פני טובת ארצו"

AP

(צילום: AP, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

"ג'ון מקיין פשוט לא תופס את זה. בזמן שעיקולי הבתים בארה"ב מגיעים לשיא הוא לא מצליח לזכור כמה בתים יש לו", אמר היום (שישי) ג'ק קארדיטי, דובר המפלגה הדמוקרטית במיזורי, בתגובה לנאומו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית. "בתקופה שאפשרויות התעסוקה 'בורחות' אל מעבר לים, מקיין מבטיח לאזרחים עבודות זמניות בשכר נמוך", תקף קארדיטי.

"מקיין טוען כי הוא סוכן של שינוי אבל בשנה שעברה הוא הצביע 95% מהזמן עם ג'ורג בוש", הוסיף קארדיטי. הוא התייחס גם לבחירתה של שרה פיילין לסגניתו של מקיין: "מקיין העדיף שיקולים פוליטיים על פני טובת המדינה בחובה החשובה ביותר המוטלת על מועמד לנשיאות – בחירת מפקד צבאי עליון פוטנציאלי".

על אף שמחנה אובמה לא פרסם תגובה רשמית לנאום מקיין, הוא פרסם מסמך עמדה, שבוחר לתקוף את פעילותו של מקיין בתחום הכלכלי, בפרט בתחומים הנוגעים למעמד הבינוני והבינוני-נמוך. על פי המסמך, "מתנגד שוב ושוב להכשרה חיונית של עובדים בתעשיות שנפגעו קשה". המסמך מפרט את הפעמים בהן מקיין התנגד למימון ממשלתי של הכשרות וסיוע לעובדים ומתן הלוואות לעובדים שעוברים הכשרה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully