וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם התנהלות כזו, איך גאידמק התעשר?

עסקאות רעות, ניהול כושל של קבוצת כדורגל ואין-סוף התבטאויות מוזרות. אז איך בדיוק גאידמק צבר את הונו? הדעה שלכם

איש העסקים ארקדי גאידמק החליט להיות ראש העיר ירושלים, ונראה שבדרך לשלטון הוא משאיר אחריו אדמה חרוכה. גאידמק, שכבר הספיק להודיע על הפסדים של מאות מיליונים, מנסה עכשיו לחסל את עסקיו בישראל. מקורביו הסבירו את המהלך בכך שהפרסומים על הפסדי החברות בבעלותו פוגעים בתדמיתו הציבורית, ומפריעים לקידום תוכניותיו הפוליטיות.

גם בקבוצת הכדורגל שבבעלותו, בית"ר ירושלים, הרגישו את הזעזועים. הבעלים החליט לפטר השבוע את הנהלת הקבוצה, ובראשה היו"ר אלי ארזי כהמשך ישיר להתנהלות הקבוצה מאז הגיע האוליגרך לבירה. בסביבתו של גאידמק העריכו כי בעקבות החילופים, יתחילו לפעול למען גאידמק אישים מרכזיים בהוויה הירושלמית, שהסתייגו מארזי. אתמול הוא פיטר את המאמן, יצחק שום, שלקח דאבל בעונה שעברה, ומינה תחתיו את ראובן עטר. לפי החישוב שלנו, זהו המאמן השישי של בית"ר מאז השתלט גאידמק על הקבוצה, לפני קצת יותר משנתיים.

בתוך כך, נראה שגם גאידמק עצמו לא החליט מה הטייטל שלו, לפחות בכל הנוגע לגבולות ישראל - איש עסקים נוסח לב לבייב? עסקן בליגת העל סטייל רוני מאנה? פוליטיקאי עשיר כמו ניר ברקת? יחסית לאיש עסקים מצליח (בכל זאת, הבחור מיליארדר )גאידמק מתנהג בחוסר יציבות. האם אכן מדובר באדם לא יציב שפועל מהבטן, אבל עם טונות של מזל? או שאולי מדובר בבן אדם יותר חכם מכולנו, שפועל לפי מערכת אינטרסים מחושבת, וכל מהלכיו הם חלק מכללי המשחק? מישהו מבין איך גאידמק הצליח להתעשר בכלל תוך התנהלות כזו? הדעה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully