וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקיין ופיילין יש כבר מצביע אחד

מועמדות המושלת האלמונית של אלסקה לסגנות נשיאות ארה"ב הפכה את הביוגרפיה הזניחה שלה לרב מכר היסטרי. בעל ההוצאה לאור: "מזל משמיים"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מוציא לאור מהעיר סיאטל, וושינגטון, שבצפון מערב ארה"ב, גילה בסוף השבוע כי ניתן לזכות בלוטו גם עם כרטיס ישן שמילאת לפני ארבעה חודשים. כך מדווח היום (ראשון) ב"סיאטל טיימס".

קנת סטורג'יס הוציא בחודש אפריל את הביוגרפיה היחידה של מושלת אלסקה שרה פיילין, וזו נמכרה עד כה ב-8,000 עותקים בלבד ועוררה התעניינות מועטה בלבד. ביום שישי הפתיע המועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מקיין את האומה, ובחר בה כמועמדת להיות סגניתו, ועקב כך העלה את קרנו של סטורג'יס, וניפח את חשבון הבנק שלו.

"מזל משמיים", כינה זאת סטורג'יס, לו נותרו 3,000 עותקים בלבד של הביוגרפיה, שכותרתה: "שרה פיילין: איך אמא שמסיעה את ילדיה לאימוני הוקי הפכה את הממסד הפוליטי של אלסקה על ראשו". "פחות מיממה אחרי ההכרזה התחלנו להדפיס גירסת כריכה רכה של הספר". חיש קל הגיעו 40 אלף הזמנות נוספות, ובאתר אמזון קפצה הביוגרפיה, אותה כתבה קיילין ג'ונסון, למקום השביעי ברשימת רבי המכר, על כל 160 עמודיו.

"פגשתי אותה באירוע התרמה ב-2006", מספר סטורג'יס, שהוציא כ-100 ספרים בנושא אלסקה, ולו עלה הרעיון, אז גייס את הכותבת ג'ונסון. "אמרתי לעצמי, 'בוא'נה, היא מאוד מעניינת'. לא משנה מה חושבים על הדעות שלה, היא בלתי רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully