וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקיין בקושי מכיר את סגניתו"

השניים נפגשו לראשונה בוושינגטון לפני חצי שנה ושוחחו על התפקיד רק השבוע בשיחת טלפון. 51% מהאמריקאים כלל לא שמעו על פיילין

ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב הכריז אמש על סגניתו שרה פיילין, שאותה הוא בקושי מכיר ודיבר איתה רק פעם אחת בטלפון על האפשרות כי תמונה לסגניתו. כך מדווח היום (שבת) האתר "פוליטיקו". השניים דנו לראשונה על התפקיד בשיחת טלפון שנערכה ביום ראשון האחרון ורק לאחר מכן הזמין מקיין את פיילין ובעלה לפגישה באריזונה, שם הציעה לה רשמית את התפקיד. עוד דווח, כי מקיין פגש את פיילין לראשונה רק לפני חצי שנה כשהיא הגיע לכנס בוושינגטון.

לפי פרשנים, בחירתו של מקיין באישה שגם הוא וגם הבוחרים לא מכירים, הינה הימור רציני שעלול להשפיע על הקמפיין שלו. לפיילין, בת ה-44, יש ניסיון מועט בתחום הפוליטי, המדיני והצבאי והוא מסתכם בעיקר בכהונה של שנתיים כמושלת אלסקה. אלמוניותה של פיילין ניכרת גם בעצם העובדה כי מעולם לא הופיעה בתכנית הטלוויזיה הפופולארית "פגוש את העיתונות", בה נבחרי ציבור מציגים את עמדותיהם.

"אנחנו מפלגה שזקוקה נואשות לדמויות נשיות ולצעירים, ובפיילין מגולמים שניהם", אמרה חברה במפלגה הרפובליקנית. עם זאת, מקור במפלגה אמר, כי "השורה התחתונה היא שלפיילין אין הרבה ניסיון. אני חושש שגילה הצעיר וחוסר ניסיונה עלולים דווקא להשפיע לרעה על מקיין בטווח הארוך".

היום פורסם ב-usa today, סקר לפיו 51% מהאמריקאים לא שמעו כלל על סגניתו החדשה של מקיין. בנוסף פורסם בסקר, כי רק 39% מהאמריקאים חושבים כי פיילין תוכל לשמש כנשיאה, במידה והדבר יידרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully