וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: "אין מחיר לחיי חייל שבוי"

חברים ובני משפחה התאספו במצפה הילה כדי לציין את יום הולדתו של שליט. במקביל, עשרות השתתפו בתהלוכה למען שחרורו בת"א

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אין מחיר לילד. ילד שילדנו, וגידלנו וחינכנו לאהוב את המדינה, ואשר שלחנו אותו לשרת בצבא מתוך אותם ערכים שגדל עליהם ולמענם". כך אמרה הערב (חמישי) אביבה שליט, אמו של החייל החטוף גלעד שליט, בעצרת לציון יום הולדתו של שליט במצפה הילה.

"אין מחיר לחיי חייל שנשלח על ידי המדינה לשרת אותה ונפל בשבי במשימתו", אמרה שליט, "למקבלי ההחלטות הפוליטיקאים אני אומרת היום – מי שרוצה להימנע לשלם מחיר גבוה עבור חייל צה"ל שבוי – היה לכם את כל הזמן שבעולם, מעל שנתיים ימים, לעשות זאת. זו לא עסקה של מניות נדל"ן או אופציות".

במקביל, הפגינו עשרות בני אדם מול הקריה בתל אביב, בדרישה לפעול לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. לאחר מכן הם צעדו לכיכר רבין, שם הצטרפו לכ-200 מפגינים שנאספו כדי לציין את יום הולדתו ה-22 של שליט. המפגינים העמידו בכיכר כיסא יום הולדת ריק מעוטר בבלונים, ועוגת יום הולדת שעליה הכיתוב "גלעד בן 22". בין הנוכחים גם בני רגב, אחיו של אלדד רגב. המפגינים מחתימים עצומה למען שחרורו, ונשאו שלטים עליהם כתוב "אין שליט בארצנו".

"צריך להסתיים במשמרת של אולמרט"

אביו של שליט, נועם, אמר שהוא "רואה שהפוליטיקאים עסוקים בכל מיני דברים, אבל אני רוצה להאמין שהנושא לא נשכח והוא מטופל, כפי שאולמרט התחייב". בראיון לערוץ 10 ציין שליט: "אנו מאמינים שאולמרט יעמוד בהתחייבותו ויחזיר את גלעד לפני שהוא יירד מהבמה. פגשנו את אולמרט לפני למעלה משבוע והזכרנו לו שהפרשה צריכה להסתיים במשמרת שלו".

כ-300 אנשים השתתפו אמש בעצרת במעבר סופה לציון יום ההולדת. בעצרת, שאורגנה על ידי מטה החברים למען החטופים, ציינו את יום הולדתו השלישי של שליט בשבי חמאס, ברצועת עזה. מיקי גולדווסר, אמו של אהוד גולדווסר, אמרה בעצרת, כי למיטב ידיעתה הממשלה לא עושה הרבה בכדי להחזיר את גלעד הביתה. "אני באתי להזכיר לדרג המדיני ולמקבלי ההחלטות להחזיר את גלעד הביתה", אמרה גולדווסר. לדבריה, "כנראה שמקבלי ההחלטות עסוקים בענייני בחירות ופריימריז, במקום לעסוק בגלעד. אני קוראת לפוליטיקאים - התאחדו לדעה אחת לשחרור גלעד".

(המרואיין אלון לופוביץ' שירת בחטיבתו של גלעד שליט ולא בפלוגתו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully