וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתה של רוז על בתה: "מגיע לה להיענש"

אמה של מרי מאשימה את בתה בכך ש"הפכה שפוטה של גבר מסוכן", ומבכה את נכדתה: "בתי שותפה של המשוגע שהרג את רוז"

"אינני יודעת אם בתי יודעת מה קרה לרוז, אינני יודעת. אולם זה לא משנה, היא ראויה לעונש בין כה ובין כה, כשותפה של המשוגע הזה שהרג את הנכדה שלי". כך אמרה היום (רביעי) אמה של מרי פיזאם, איזבל, לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן".

הסבתא גם תיארה את מערכת היחסים בין בתה, מרי, לבין רוני רון, החשוד ברציחתה של רוז: "היא נשבתה בקסמו בצורה מוחלטת, הפכה שפוטה של האדם הזה, אותו תיארו באוזניי כאלים ומסוכן. היא היתה צעירה, ניסיתי לשכנע את עצמי שאחרי משבר הנעורים הזה היא תשוב לעצמה". רוז הקטנה, שנלקחה מצד אחד של הים התיכון לצד השני, וחוזר חלילה, התקשתה להתמודד עם השינויים התכופים בחייה. את החלטת בית המשפט הצרפתי להעביר ב-2007 את רוז לחזקת אמה מרי מכנה איזבל כ"החלטה פזיזה".

"רוז החלה להשתנות ", כך ממשיכה איזבל, "היא היתה עצובה, מפוחדת מכל דבר, ונראתה בסבל עמוק. "היא היתה נסערת תמיד", והראתה סימני רגרסיה קשים בהתפתחותה וביכולתה לתפקד.

במקום להתמודד עם הקשיים שבתה חוותה בעקבות בחירותיה שלה, החליטה מרי להיפטר מרוז. "היא התנערה מכל אחריות כלפיה", משחזרת איזבל הבוכיה, "וניסתה למצוא לה משפחה מאמצת. החים שלה היו ארבע שנים של זוועות".

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully