וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארי פוטאר" דומה מידי ל"הארי פוטר"?

סרט הודי חדש שעונה לשם "ארי פוטאר" עורר את זעמה של חברת וורנר שטוענת כי הכותרת דומה מדי ל"הארי פוטר" המפורסם

מפיקי סרטים הודים בבוליווד, שתיכננו להפיץ סרט בשם "ארי פוטאר: קומדיה מלאת אימה", נלחמים בתביעה שהוגשה נגדם על ידי אולפני וורנר. על פי התביעה, כותרת הסרט דומה מדי לשמו של הקוסם המפורסם בעולם, הארי פוטר, שהזכויות למוצריו נמצאות ברשות חברת וורנר. בעוד רבים מהסרטים בבוליווד שואלים לעיתים קרובות כותרות מסרטים מערביים, מפיקי "ארי פוטאר" טוענים כי אין כל דמיון בין סרטם לסדרת הסרטים "הארי פוטר".

"אין שום דבר שמקשר בין 'ארי פוטאר' ל'הארי פוטר'", אמר מוניש פורג'י, בכיר בחברת ההפקה סרטי-מירצ'י במומביי. לדבריו, ארי הוא שם שכיח בהודו, והמילה "פוטאר" היא פונאבג'י, כמו בן בהודית. בעלילת הסרט לא מופיע קוסם או מטאטאים מעופפים, אלא ילד הודי שנשאר בביתו לבדו כשהוריו בחופשה, ונאלץ להיאבק עם גנבים. אם מדברים על דמיון לסרטים אמריקאים, הרי שהסרט "שכחו אותי בבית" עם מקולי קאלקין, דומה לו בהרבה.

אולפני וורנר מקווים להשיג צו מניעה לסרט, שעתיד לצאת לאקרנים ב-12 בספטמבר. שימוע ראשון בנושא נערך ביום שני האחרון, והשימוע הבא יתקיים ב-2 בספטמבר. דוברת אולפני וורנר, דבורה לינקולן, אמרה כי "האולפנים לא נוטים לדון בענייניהם המשפטיים בציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully