וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חששתי להחזיר את רוז להוריה"

לדברי הסבתא רבתא, "פניתי למשטרה לאחר שחששתי לגורלה של רוז". על בנה רוני, החשוד ברצח: "הוא היה ילד טוב, לא יודעת מה עבר לו בראש"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1, עריכה: גדי וינסטוק)

ויויאן רג'ואן, סבתא-רבתא של הילדה רוז, שעל פי החשד נרצחה על ידי סבה, קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בביתה שביישוב שקד שבשרון והתייחסה לפרשה. "פניתי למשטרה לאחר שחששתי לגורלה של רוז", אמרה הסבתה רבתא. היא הוסיפה: "רוז היתה אצלי חודשיים, מדי פעם היא היתה הולכת לאבא וחוזרת". לדבריה, "לא חששתי שסבה רוני ואמה הביולוגית לא מטפלים בה יפה. כשהיא הגיעה לארץ הם ענו על כל צרכיה, לקחו אותה לרופאים וקנו לה בגדים". הסבתא רבתא הדגישה כי היא מקווה שרוז עדיין בין החיים: "אני מקווה שהיא תחזור אלינו בחיים".

היא גם תיארה את בנה רוני, החשוד ברצח הילדה רוז ואמרה: "רוני היה ילד טוב, ילד של אמא. הוא היה אהוב על כולם עוד בתנועת הנוער ובצבא". היא הוסיפה כי בנה העביר את רוז לחזקתה כי "הוא רצה שאדאג לה כמו שאני דואגת לשאר הנכדים". לדבריה, "אני כועסת על רוני, אין לי מושג מה עבר לו בראש".

הסבתא רבתא גם תיארה את תחושתיה נוכח חשיפת הפרשה ואמרה: "עוברים עלינו ימים קשים ואני מאוד מודאגת, אבל אנחנו במשפחה מתמודדים עם זה כמו כל משפחה רגילה".

על פי החשד, מארי פיזם-רון, אמה של רוז, אמרה לבן זוגה רוני לפני הרצח: "אני לא רוצה לראות את הילדה הזו, תיפטר ממנה". אף כי במשטרה סבורים כי רון רצח את הילדה לבדו, ההערכה היא כי אמה של הילדה מעורבת באירוע הרבה יותר מכפי שסברו בתחילה.

בתוך כך, בראיון לרשתות הטלוויזיה בישראל אמר אביה הביולוגי של רוז, בנימין פיזם, כי הוא מאמין שבתו רוז נרצחה. "אני רוצה לדעת מה קרה ולמה זה קרה, ושימצאו את רוז גם בנסיבות הנוראיות ביותר. מי שעשה את זה צריך לשלם", אמר פיזם. לדבריו הוא לא האמין שהמצב יתדרדר לכדי רצח הילדה. "חשבתי שיהיה קל יותר אם תחיה עם אמה, אבל טעיתי", אמר.

האב נשאל אם הוא מאמין כי ביתו רוז נרצחה וענה כי כעת, עם הפרסום, הוא חושש מכך. "היו למארי מצבי רוח. היא הייתה יכולה להיות טובה מאוד, אבל גם רעה מאוד. למדתי זאת במשך הזמן". לדבריו, האם סבלה מבעיות נפשיות ועברה טיפולים פסיכולוגיים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully