וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

ברמת גן נדרסה למוות אישה כבת 75 ובאשדוד נדרסו שני הולכי רגל, בן 50 ובן 70. בתאונה בנגב נהרג אדם וארבעה נפצעו בינוני

ארבעה בני אדם נהרגו הערב (שני) בתאונות דרכים ברחבי הארץ וארבעה נוספים נפצעו. בתאונה ברחוב אלוף שדה ברמת גן נדרסה למוות בשעות הערב הולכת רגל כבת 75. צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הגיעו למקום וניסו לבצע פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה.

אהרון קליין, מתנדב זק"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "הצוות הגיע למקום כשתי דקות לאחר הדיווח יחד עם האמבולנס הראשון של מגן דוד אדום, ויחד ביצענו החייאה למעלה מחצי שעה, לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של האשה". צוותי משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

מעט קודם לכן, אדם כבן 50 נפצע באורח קשה באשדוד בתאונת פגע וברח, הוא פונה לבית החולים אך שם מת מפצעיו. המשטרה הצליחה לאתר את הנהג הפוגע ועצרה אותו. בתקרית אחרת לפנות ערב נהרג אדם ונפצעו ארבעה באורח בינוני בתאונה בין שלושה כלי רכב סמוך לצומת שוקת שבנגב. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו את הפצועים לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

קודם לכן נהרג הולך רגל כבן 70 בתאונה בשדרות משה סנה באשדוד. הגבר עבר שלא במעבר חצייה ונפגע על ידי כלי רכב שעבר במקום. יוסי לנדאו קצין מבצעים בארגון זק"א לכיש סיפר לוואלה! חדשות כי "הגעתי למקום והתחלנו בביצוע פעולות החייאה אך לא הצלחנו, ומותו נקבע". בעקבות חקירת המשטרה, הגבר שנהג ברכב הפוגע נעצר לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully