וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט מזמין לחגוג את יום הולדתו ה-3 בשבי

קטע אודיו ובו חיקוי קולו של החייל החטוף גלעד שליט, מזמין את השומעים לחגוג עימו את יום הולדתו ה-22, מופץ ברשת ומעורר סערה

"אני החייל החטוף גלעד, בן אביבה ונועם שליט, הנכם מוזמנים לחגוג איתי את יום הולדתי השלישי בשבי החמאס במקום האחרון בו דרכתי כאדם חופשי". זהו קטע האודיו שהופץ אתמול לכבוד יום הולדתו ה-22 של החייל החטוף גלעד שליט שיחול ביום שלישי הקרוב. הדובר בקטע הוא "חקיין" ולא גלעד שליט.

מי שעומדים ככל הנראה מאחורי הקלטת הם מטה החברים למען החיילים החטופים. מטה שכולל גם את קבוצת החברים של גלעד שליט. הקלטת הופצה לקראת אירוע לכבוד יום הולדתו של שליט שיתקיים ביום רביעי הקרוב בקיבוץ סופה, סמוך למעבר סופה, המקום בו נחטף שליט.

מיקי גולדווסר אימו של אהוד גולדווסר אמרה בראיון לקול ישראל כי "לשמוע את חיקוי קולו של גלעד נורא בעיני, אבל מה שיותר נורא בעיני, זה שהיה צריך לנקוט בצעד כזה כדי לזעזע את הממשלה שלנו". לדבריה, "גם חבריו של שליט כבר לא יודעים באילו אמצעים לנקוט על מנת להביא לשחרורו והם עושים כל דבר כדי לזעזע. אני מקווה שהזמנה הזו בקלטת תעורר מישהו ואנשים יעצרו לרגע ויבואו לחגוג את יום הולדתו השלישי בשבי של גלעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully