וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיזבאללה ינקום בקרוב את חיסול מורנייה"

חבר הנהגת חיזבאללה בדרום לבנון, השייח' אחמד מוראד, הזהיר כי "הנקמה תהיה מרעידה, וצפויות עוד הפתעות גדולות"

"חיזבאללה ינקום בקרוב מאוד את חיסולו של עימאד מורנייה" - כך אמר חבר הנהגת חיזבאללה בדרום לבנון, השייח' אחמד מוראד. מוראד הזהיר כי "הנקמה תהיה מרעידה וצפויות הפתעות גדולות. לא ניתן לישראל והגנרלים שלה ליהנות מיציבות".

בגלי צה"ל דווח כי גורם אחר בחיזבאללה אמר לעיתון בכווית כי הנקמה על חיסולו של מורנייה היא עובדה מוגמרת, והיא תתרחש במוקדם או במאוחר.

ביום רביעי האחרון חידד המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע שלו לישראלים השוהים בחו"ל. לפי האזהרה, ישנו "איום קונקרטי גבוה" לניסיון חטיפת ישראלים על ידי ארגון חיזבאללה, זאת כנקמה על חיסולו של בכיר הארגון עימאד מורנייה. אזהרת המסע כוללת את כל המדינות.

לפני מספר שבועות דווח, כי במערכת הביטחון חוששים שחיזבאללה מתכנן לפגוע באזרחים ישראלים במערב אפריקה. נציגי מערכת הביטחון יצאו באחרונה לאפריקה, וביקשו מישראלים השוהים שם לגלות זהירות יתרה בתקופה הקרובה. במערב המדינה מתגוררת קהילה ערבית גדולה למדי, ובתוכה גם מהגרים שיעים מלבנון.

בין התרחישים שהועלו בישראל לאחר ההתנקשות במורנייה, דובר על אפשרות שחיזבאללה יפעל נגד אזרחים ישראלים במדינת עולם שלישי, שאליה ניתן לחדור בקלות יחסית, ושהאבטחה סביב הישראלים בה רופפת.

ייתכן גם שחיזבאללה מבקש לבצע פיגוע ב"פרופיל נמוך" מבלי לקבל על עצמו אחריות פומבית לפיגוע. כך, לא יצטרך לשאת בתוצאות המדיניות הנובעות מפעולת טרור כזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully